Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 29. mar 2024, 12:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie forever" Vl. 05.11.2003 af "Face it
Indlæg: 16. dec 2007, 23:50 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
face it
Medlem

Cherie forever




Jeg havde i megen lang tid set Cheries hjemmeside og daglige annoncer her på logen. Opbygget en lyst til igen at besøge hende. Jeg har for snart et år siden set hende sidst, og havde kun gode minder derfra.
Nå men dagen kom hvor jeg havde et ærinde i hovedstaden , der kunne kombineres med et besøg hos hexen i Hvidovre. Ringede til hendes hotline og fik en tid klokken 14.
Under det kedelige møde i embeds medfør var det så som så med konsentrationen. Ankom på adressen lidt før 14, gik hen for at ringe på men der var optaget ( rødt skilt m. kommer straks ) det er for mig at se et godt tegn at stedet er velbesøgt. Jeg ventede så i den franske fristelse . Ud kom den heldige og lidt efter ringede jeg på. Cherie åbnede og sagde velkommen - hold da kæft hvor så hun godt ud. Endeløse lange ben i nylon en ultra kort kjole med et frækt kig til kavalergangen samt korte lakstøvler.
Som det er sædvane hos Cherie skal man af med skoene inden man kan komme ind i det hellige. Hun satte sig så i hjørnet , jeg på sengen og talte om løst og fast - noget om logen, noget om de ualmindelig lede anmeldelser af hende der desværre har været. Vi var enige om at nogen ville forsøge at ramme hende - uvist af hvilken grund. Ja - jeg havde sgu svært ved at holde konsentrationen jeg havde det bedste kig til både det ene og det andet, samt et smukt ansigt med en flot og samtidig dæmpet make up. Det er guf for en gammel fetish som mig.
Aftalte dominans, facesitting blandet med noget blidt italiensk. Penge skiftede hænder, hvorefter hun satte sig på sengegærdet og sagde at nu ville hun gerne se mig strippe ? om det ikke var meningen at der skulle ske noget frækt. Jeg blev helt paf, men tændt. Jeg har aldrig strippet før og slap da også rigtig skidt fra det. Derefter gik hun ind for at klæde om jeg i bad
Cherie kom så ind i en lak catsuit samt lårlange støvler og så nu om muligt endnu bedre ud. Jeg blev lidt ked, idet jeg ikke kunne hvorledes jeg kunne få facesitting gennem et lag lak - men jeg blev klogere. :
Blev nu befalet at lægge mig på alle fire hvorefter hun piskede mine fodsåler - det gjorde allerh....... ondt som straf for den dårlige strip
Herefter ned på ryggen hvor hun bandt mine arme på den mest opfindsomme facon jeg længe har oplevet. Enkelt og genialt.
Spurgte mig så om jeg ville have noget gratis ? selvfølgelig ville jeg det - Hun bandt så en tynd snor fra den ene manchet til den anden sammen med nosserne samtidig med at jeg havde benene helt bøjede. Jeg kunne nu - ganske gratis- hive mig selv i klokkeværket
Hun mente ikke at jeg hev nok, derfor gav hun mig et lille spark der gjorde at snoren strammedes, men på mirakuløs vis gav slip på klokkeværket. Det gjorde ondt ad H. til, hun grinte bare af mig.
Hun monterede så noen hårde klemmer på mine brystvorter, og med et snuptag åbnede hun en lynlås hele vejen i skritet og åbenbarede den lækreste mås og revne jeg har set længe. velduftende og våd. SLIK befalede hun og satte sig hårdt pa mit ansigt, der samtidig betød at rebet om hænder/arme strammedes. Jamen det var kanon
Hun tog så en potion olie og gik i gang med det italienske, som hun bare KAN - lavede små afstikkere til det lille hul, samtidig med at jeg slikkede, stønnede og hev efter vejret. Hun afpassede tidspunkterne hvor jeg kunne få luft perfekt, jeg var ikke på noget tidspunkt rigtig bange - det var bare et skidegodt spil eller leg om man vil.
Så op på sengen, hvor hun fortsatte med italiensk samtidig med at der blev monteret en butplugg i mit lille hul. der var dels en pumpe til at gøre den større , dels en kraftig vibrator. - jeg savner ord !!
Hun satte sig så igen hårdt på mit ansigt - efter samme måde som før - til sidst bestod min verden af den snurrende ting i numsen, den faste lille røv på mit hovede, samt Cheries bløde fingre i olie på mit sprængklare lem. Det varede heller ikke længe før alt blev sort (eller hvidt skulle man måske sige)
selvom man ikke er til alt det avancerede , finder jeg at Cheries italienske er toppen. det er svensk der kraftigt er videreudviklet - desuden er det ellers så kendte tidsperspektiv næsten væk. Cherie har ikke travlt, selvom der er aftalt og betalt en tidsramme, bruger hun gerne lidt mere for at give den bedst mulige oplevelse. Det er for mig at se guld værd.
Derefter papir i lange baner, snak om oplevelsen osv. Vi snakkede i lang tid igen og jeg tænkte at jeg bare kunne lave Buksti for at nå det hele.
Imidlertid var der sket en lille ulykke på motorvejen , så buksti blev først lukket ud efter Køge. sad i køen lidt eftertænksomt - Cherie ligner på mange måder en ung kvinde : tynd, faste bryster, flotte lange ben, fast pariser og utrolig køn. Men hun er ikke helt ung - et gæt er først i trediverne ( ved at det kan koste mig mange slag)Lige meget tænkte jeg så - hun er det tætteste man kommer på perfekt. Ung at se og røre ved, men med alle de erfaringer som kun en voksen kvinde kan have gjort sig.

Om jeg vil besøge hende igen ? Svar : hvis jeg havde penge ville jeg lave en buksti og køre NU.

--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team