Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 19. apr 2024, 05:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie i Århus" Sendt til Vl. 13.11.2003 af "Hedos
Indlæg: 16. dec 2007, 23:52 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Forfatter Indlæg: "Cherie i Århus" Sendt til Vl. 13.11.2003 af "Hedos"
Hedos
Bruger




Cherie i Århus




Nu er jeg jo ikke den første, der anmelder et besøg hos Cherie, men antallet af positive tilkendegivelser siger nok en del om hendes klasse. Jeg vil i hvert fald gerne slutte op om de tidligere lovprisninger.

Flere af gudinderne har heldigvis fundet ud af at komme på gæsteoptræden rundt om i landet. Chancen for at møde Cherie i Århus måtte udnyttes. Allerede i starten af ugen, hvor hun skulle komme til byen om lørdagen, fik jeg booket en tid. Når først man har reserveret tidspunktet, kan man bedre glæde sig til seancen.

Endelig oprandt dagen, og jeg tog ud til MBC i god tid. Jeg blev lukket ind, og straks dukkede Cherie op. Det var bestemt ingen skuffelse at se heksen i virkeligheden. Med det samme mærkede jeg hvordan hun med humor og charme modtog mig. Hendes udseende fejler bestemt heller ikke noget. Aftalen blev en halv time med en af Cherie’s specialiteter, nemlig italiensk.

Cherie kom tilbage og var nu kun i nylonstrømper og hofteholder. Det syn gav kun endnu mere uro i min krop. Når en gudinde klæder sig elegant i tynde nylonstrømper, må man jo passe på, at man ikke river dem. Derfor tog jeg mit ur af, og lagde det i den venstre bukselomme.

Jeg skulle ligge på maven, mens Cherie masserede mig på ryggen. Det var i sig selv ganske behageligt. Ret hurtigt bad hun mig dog om at løfte numsen, og jeg mærkede hendes kildende fingre og massageolien gøre sin indflydelse. Med små pikante berøringer fik hun hurtigt min pik til at vokse. Det var også meget pirrende at mærke hendes fingre omkring stjernen.

Nu skulle jeg så om på ryggen, og jeg skulle sprede mine ben, så hun kunne placere sig mellem dem. Med den ene hånd på min pik og den anden i området bag pungen masserede hun mig nu videre. Normalt er jeg ikke typen, der i en lækker dames selskab kan holde en udløsning tilbage i flere timer, men Cherie kunne nogle trixs. Hver gang jeg nærmede mig en begyndende orgasme, så hun det straks og holdt lidt igen. Følelsen af, at hun ikke bare skulle gøre mig færdig, men at hun udskød tidspunktet igen og igen, var fantastisk.

Min fornemmelse for tid og rum var efterhånden helt væk. Jeg var isoleret i ren nydelse. Til sidst kunne jeg ikke vente længere, og Cherie bragte mig i en længe udsat orgasme og fryd. Under hele turen havde hun holdt en tæt øjenkontakt med mig. Det virkede pikant og nærværende, og det gav hende nok også bedre muligheder for at holde igen, når jeg nærmede mig klimaks. Italiensk er ikke bare en avanceret form for svensk, det er noget ganske specielt. Cherie gør det i hvert fald til det.

En detalje jeg nød meget var, at Cherie gjorde sig stor umage med at tørre mig af efter min udløsningen. Det er desværre en opgave nogle piger overser vigtigheden af.

Da jeg på vej hjem i bilen ville kigge på uret, var det ikke på min arm, jeg havde jo lagt det i venstre lomme. Der var det heller ikke. Efter en hurtig eftersøgning i lommer og i bilen ringede jeg til MBC. De havde ikke set, at jeg skulle have glemt noget. Et kig på parkeringspladsen gav heller intet resultat. Telefonpigen lukkede mig ind igen og vi kiggede i sofaen og under den. Cherie dukkede op igen, og jeg mærkede en prikkende fornemmelse i min højre lomme. Inde midt i min tegnebog lå uret. Det rene hekseri.

Behandlingen hos Cherie er noget af det bedste min krop og sjæl har været udsat for i lang tid, og den rare følelse holdt heldigvis i lang tid.

Hedos

----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard af piger i øvrige land
--------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team