Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 28. mar 2024, 13:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Heksens hule" Vl. 23.11.2005 af first timer
Indlæg: 17. dec 2007, 00:11 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Forfatter Indlæg: "Heksens hule" Sendt til Vl. 23.11.2005 af "first timer "
first timer
Medlem

Heksens hule




Cherie er jo blevet anmeldt positivt et par gange på det sidste, så jeg drog til Hvidovre (vort lokale Bloksbjerg) for at opleve hende. Spændt ringede jeg på og efter lidt tid åbnedes døren af Heksen/gudinden selv. Jeg havde jo researchet lidt hjemmefra, så jeg havde en ide, om hvad jeg ville få at se. Jeg forventede en 102 årig med nydelig figur, spids heksehat og kost. Nåh ja, 1 ud af 3 er måske ikke så dårligt. En flot kvinde med en dejlig figur (slankere end på hjemmesiden) uden hat og kost, men i smukke uartigheder.

Cherie gik lige til biddet med sin direkte måde at spørge indtil hvad man ønsker. Til sidst fik jeg forklaret ½ time i sengen, med det ukendte (for mig) italienske. Så fik jeg besked på at frekventere badet til afvaskning, jeg valgte nu http://www.cherie.dk og følte mig bedre tilpas. Iført underbukser forlader jeg badet for at møde en endnu mere afklædt Cherie, der morer sig over, at jeg er iført underbukserne. Så væk med dem.

Hun begyndte med lidt kropsmassage for mine stakkels ømme rygstykker (og jeg fik slet ikke gjort gengæld, undskyld Cherie). Snakken gik fornøjeligt og jeg fik besked på at løfte bagdelen, så skete der noget, der gjorde, at jeg glemte talens brug. Blide berøringer, massage af Minitimeren og (her røg en barriere) massage omkring anus og inde i.

Dette stod på forfærdende længe, jeg frygtede en eksplosion ud over mig, seng og Cherie; men hun kan noget ingen anden kan. Hvergang det var ved at ske, fik hun stoppet det. Nu har jeg det sådan, at det eneste rigtige sted at slutte er inde i dejlig kvinde, så tilsidst måtte jeg bede om at få lov. Jo, men Cherie mente, at jeg ville få en voldsommere orgasme, hvis hun fortsatte. Men jeg var stædig, på med indpakningen og hun satte sig på mig med ryggen til, mens hun blev ved at pirre omkring anus. Lidt efter "gik jeg død" som hun spurgte.

Alt i alt en herlig oplevelse, med enkelte grænseoverskridende momenter (Analstimulering).

Jeg tilbragte noget mere end en halv time i heksens selskab og sikken et selskab. Vi fik snakket og grinet om dit og dat. Ikke så meget intimitet som jeg måske havde sat næsen op efter, men jeg savnede det egentlig ikke, alt virkede afklaret og naturligt.

Brødre besøg heksen, hun er heksenes gudinde, en ren Hekate.

Kun en ting jeg personligt ikke var vild med: Heksen ryger. En usund og for mig usexet vane, men når tryllerierne begynder, glemmer man jo alt andet. Og trylle det kan hun.
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team