Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 28. mar 2024, 14:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Italiensk for begyndere af Real
Indlæg: 17. dec 2007, 00:12 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Forfatter Indlæg: Italiensk for begyndere
<Real>
Ikke medlem


Sendt 05 Januar 2006 17:55
--------------------------------------------------------------------------------
Puha, så fik jeg endelig taget mig sammen til at aflægge et visit hos en GUDINDE for første gang. Steg ud af bilen og satte kursen mod Cherie, fyldt med en følelse af spænding/nervøsitet, og et galoperende hjerte. Bankede på døren, og lidt efter gik døren op.......Puha en dejlig kvinde der stod der, iført gennemsigtigt "tøj", hvor man kunne ane hendes flotte bryster............En af de ting jeg var spændt på var, hva' siger man? hva' taler man om?osv. Men det blev hurtigt glemt, for Cherie viste sig at være utrolig sød og snaksaglig(et stort plus for det). Efter at snakket lidt om hva' jeg kunne tænke mig(Fransk+Dansk)endte det med at jeg skulle ha italiensk.Så blev jeg bedt om at gå ud og vaske "Frede" selvom jeg lige havde været i bad.(endnu et plus der fortæller hvor rent der bør og skal være). Derefter gik jeg tilbage til hyggerummet, og måtte vente et lille minut på Cherie.
Mig stadig iført underbukser og T-shirt (var lidt genert), kom Cherie tilbage. Sendt mig et lille smil, pga jeg havde "alt for meget" tøj på. Jeg fattede vinket, og smed det sidste.
Og det samme gjor' Cherie. Og hold da op en GUDESMUK krop der kom til syne, og jeg mener GUDESMUK. Tror de kunne smide bomber ude foran vinduet, og jeg ville ikke ha' ænset det.
Så blev jeg bedt om at ligge mig på maven, og herefter begyndte Cherie med lidt massage af ryggen (virkelig godt). Efter rygmassagen begyndte min "lektion" i italiensk. Mamma mia siger jeg bare. Selvom der var en barriere der skulle nedbrydes, kan jeg kun anbefale det italienske.
Efter endt "Lektion", lå vi og snakkede lidt om altmuligt(ENDNU et plus, at der er overskud til det)
Cherie har en kanon dejlig krop, kanon sød og snaksaglig, og gjor' mit første (og bestemt IKKE det SIDSTE) besøg til en rigtig go' oplevelse.
Mange tak Cherie

mvh Real


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team