Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 29. mar 2024, 07:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hexen Cherie...igen-igen! Sendt til Vl. 27.01.06 af Grønært
Indlæg: 17. dec 2007, 00:14 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Forfatter Indlæg: Hexen Cherie...igen-igen! Sendt til Vl. 27.01.06 af "Grønært "
Grønært
Bruger

Hexen Cherie...igen-igen!


Det er ingen tilfældighed at valget faldt på den gudsbenådede hex Cherie, da jeg for første gang sprang ud i et møde med en 'rigtig' gudinde. For, indrømmet, Grønært ER en smule grøn både i VL og udi gudindernes verden .

Hvorfor vælge Hexen til en premiere? Joh, for det første havde Grønært snuset til Cheries hjemmeside, og det havde i og for sig været nok… Men så er der jo også lige Hexens tryllekunster på VL…hendes indlæg favner bredt og så har hun en heeeeelt utrolig evne til at give sine meninger til kende og lange nogle drøje verbale hug ud med kosteskaftet på en for mig vildt morsom men alligevel seriøs måde…! Det kunne Grønært ikke stå for, så valget var ikke så svært .

Lidt ping-pong frem og tilbage med Cherie på mail’en, og en aftale om ½ times blidt kommer hurtigt i hus…Tjuhej hvor det går, Grønært er opstemt og forventningsfuld for det hele går jo som smurt…

På vej mod Hexens hule i Hvidovre går det bare galt…kø i trafikken… tiden går, afmagt. Grønært råber efter et flyvende tæppe – eller en flyvende kost - uden held. Også en hex skal behandles med respekt, ellers falder der slag med kosteskaftet, så frem med mobilos og forklare et kvarters forsinkelse. ’Det er bare helt i orden’ svarer Cherie. Jamen hallo..Hexen er også rar og imødekommende! Grønært er beroliget…

Ikke flere rejseoplevelser - Grønært landede med ½ times forsinkelse i forhold til aftalen. Flovt, specielt på en premiere…Slutspurt hen til døren, ringe på…mon hun i det hele taget lukker op? Mødedeltagere som er væltet ind ½ time for sent, har jeg selv givet det røde kort.

Meeeeen…døren går op og hokus-pokus - dér står Cherie så i døråbningen. Kun iført noget spindelvævstyndt, og lige så fræk og lækker som på billederne…wow..!!! Grønært er lettet, og træder forventningsfuldt ind i Hexens hule, som er varm og hyggelig…

Cherie er en fantastisk pige! Hun har charme, en kanonflot slank krop, en vildt lækker bagdel og plus et smukt og frækt ansigt. Tjek hendes hjemmeside . Og så har hun nogle fantastiske øjne – og de kan forvandle en ært til frossent grønt… ’Et kvarter er ikke det samme som en halv time’ siger Cherie med et blik som ikke kan beskrives…’Nej, nej, men køen på vejen…’ stammer Grønært stærkt nedkølet…’sorry, sorry!’ Så med ét sender hexen et fræææææækt øjekast og siger med et drillende smil: ’Vi har ½ time’. Grønært er tøet op på et splitsekund, galop ud i hexens vaskehal og skrubbe sig , for det er obligatorisk hos Cherie…Og så retur…

Jeg valgte at bruge min halve time på en af Cheries specialiteter - italiensk –, plus gensidig fransk og svensk som finale…Den indledende massage af ben, ryg og baller er skøøøøn, fordi Hexen forstår at bearbejde de helt rigtige steder. Med hensyn til det italienske vil jeg bare sige: Prøv det selv, ord kan ikke beskrive det – det er hamrende skønt, frækt og pirrende! Gudskelov at Cherie har så meget styr på den mandlige anatomi, at hun ved hvornår der skal holdes igen for at festen ikke slutter her…Gensidig fransk holder Grønært meget af, og det var forrygende dejligt, ikke mindst fordi Hexen har en gudindes krop og kan det der franske. Og afslutningen var ’hammer-fryderen’ (nudansk for ’helt fantastisk’)…Grønært var helt færdig…

En halv time var gået og Grønært gjorde sig parat til at vende tilbage til den virkelige verden. Men så overrasker Cherie igen…næste kunde var alligevel ikke dukket op endnu, så vi lå og hyggesnakkede om løst og fast i nogen tid. En vildt god afslutning på en skøøøøøn ½ time.

Konklusion: Hexen Cherie er absolut anbefalelsesværdig !!!

På vejen hjem besluttede Grønært sig for 3 ting
1. Han skulle skrive sin første anmeldelse på VL. På vegne af ærteblomstfamilien håber jeg at kunne deltage i loge-livet, selv om vi nok aldrig kommer i nærheden af Cheries og flere andres flyvehøjde hvad angår indlæggenes kvalitet (ingen nævnt ingen glemt…).

2. Grønært vil så hurtigt som muligt besøge Cherie igen, selv om sparegrisen måske skal lade livet. Eller man kunne samle tomme flasker – Ølmand , har du nogle gode staldtips???.

3. Få fingeren ud i lidt bedre tid, når Cherie skal besøges næste gang

Ærbødigst

Grønært
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team