Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 28. mar 2024, 21:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Noget om at bygge ud.
Indlæg: 2. nov 2012, 00:53 

Tilmeldt: 1. nov 2012, 23:52
Indlæg: 1
Jeg har besøgt Cherie nogle gange, til det fantastiske Italienske, en super oplevelse, hvergang, vild pirring, så kontrollen slippes, og man spørger sig selv, hvad var det.

Havde mailet lidt med Cherie om mine ønsker denne gang, noget med at slippe kontrollen helt , det er svært, og bare lade oplevelsen komme.

Bestilte tid over telefonen, 30 min måtte være nok, Cheries svar i telefonen var: er du sikker på det er nok?
Næ det var jeg jo ikke, men mente det var nok i første omgang , lige som pengepungen, oplevelsen gjorde min ord skamme.

Jeg ankom til en drillende Cherie, der som sædvanlig gav mig besked på at smide skoene, (hvad jeg nu også gør hjemme, så intet underligt i det.)
Når du vil drilles og bindes....Hexen sad og røg lidt på hendes smøg, hvad tænder mig helt vildt, jeg har en rygefetish, og tænder på kvinder der ryger, og cherie ryger.
I dag ville jeg noget andet end det jeg havde prøvet før, i dag ville jeg bindes, have bind for øjnene og give slip, og lade oplevelsen komme, hvad den bestemt også gjorde, efter det oblikatoriske bad. Jeg blev for første gang hentet ind i det "mørke rum" som jeg ikke havde set før, helt anderledes end det "sædvanelige" rum. Rummet var fyldt med ting, som gav mig ideer om hvad det kunne bruges til, masser af stemning til den oplevelse, jeg havde i tankerne.
Nu så jeg en helt ny side af Cherie, end den jeg kendte, den sjove pige, forvandlet sig til en pige der krævede lydighed, og det var pludeslig ikke noget problem for mig, at lade mig binde til de store kæder der hang fra gulv til loft, en lædermaske blev påmonteret mit hovede.
Lydene fra musikken blev lidt svagere, men alle mine sanser var spændte, og jeg kunne høre Cheries støvler gå i gulvet og der blev puslet rundt. Pludeslig begyndte hænder at tage på min krop, fjerlette berøringer, som blev mere og mere intense.
Mit værktøj fik en opbinding, jeg gik lidt bagud, men fandt ud af det var en dårlig ide, nosserene var bundet ud til kæderne så jeg ikke kunne flytte mig overhovedet. Så jeg stod helt stille, nu blev der kælet og Cheries bryster kunne mærkes alle steder, her var opbindingen af min pik ved at gå amok, men et svirp, gjorde, at det gav mig straks en anden tanke om at stå stille og tænke på noget andet.
Nå du er bange for pisk? Det laver vi om på, kom ordene fra Cherie og små dask med en pisk ramte min krop, her og der og på mine nosser. hvad der tændte mig mere end jeg havde troet, små farlige dask, som blev hårdere og hårdere.

Så stoppede daskeriet, jeg blev bundet op, og blev beordet ned på ryggen, og hænderne igen monteret til gulvet.
Nu begyndte den afslutning som jeg havde ønsket, Italiensk, min efterhånden ømme pik var helt blåpandet, men kender man cherie, så er det ikke øvelsen at bare spille den af, nej man skal helt til himlen og tilbage igen, igen og igen, til at tilsidst få den orgasme som er bygget op, vulkan oplevelse. Her forlod min hjerne kroppen i flere minutter mens jeg hamrede af sted i universet.

Blide hænder bragte mig tilbage, opbinding af pik og nosser , hænder og fødder blev løsnet, lædermasken blev afmonteret.
Cherie, småsmilede til mig, mmmmmmmm ønsker du en kold ting at drikke? Jeg var meget, meget, tørstig.

Efter lidt snak og grin om oplevelsen og en tur i badet, og her giver jeg en undskyldning til cherie, nej 30 min er ikke nok, mit ur viste at jeg havde været out of space i mindst 60 minutter.
Jeg tilbød Cherie konpentation for den overskredene tid og ordene var, det snakker vi om næste gang.

Et kram og på vej ud.

Cherie tak


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team