cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 08:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Jo, jeg fikk det opfyltt Vl. 22.10.2003 af Lauritz
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Jo, jeg fikk det opfyltt" Sendt til Vl. 22.10.2003 af "Lauritz"

smlogen.dk >> Anmeldelser af Dominaer

Lauritz
Bruger

Jo, jeg fikk det opfyltt

Hardcore, sm, det ved jeg ikke, men det daglige tulleri den kender jeg så vældigt gott. Jeg ved også gott, at det at gå på massageklinik, er noget andet. Andet end vad ?

Jeg tenker nokk, eller tror,mener, at hvis jeg siger til konen min, du skal dominere mig, ytmyge mig, eller sagt på en annen måte, du skal sætte mig i sentrum, jeg kunne godt tænke mig at du gjorde, så er jeg bange for at hun ville sige, nei, nei, hvem er det jeg kender , hvem er mine barna’s far.

Man gør ikke noget sånt, det passer sig ikke, det kan man ikke, selvom det ikke var svaert mange år siden, vi brukte jeres universiteter, (går stavningen stavekontroll).

Her har vi ikke en venusloge, men det har i og det er jeg glad for, i er mere opennmindet.

Jeg tog sjansen, det skulle vaere nu. Nu har jeg set Heartless Bitch så mange ganger, det lakkdress det er meg.
Jeg skrev til Heartless Bitch, og fortalte om mine tanker, og svaret jeg fikk tilbake var klart og likefrem. Men svaret jeg fikk, var også klart, det gjorde meg trygg.

Jeg tog S banen til Åmarken stasjon, gikk skråt over veien og ankomm til Heartless Bitch adresse.
Jeg gikk bakom huset og ringte på døren, till tiden.

Knel sagde hun, der stod hun i lakktøi, grøne øjne, stålsatt, og så på meg, du har noe du vill gi meg sa hun..

Jeg knelede og to pengene i munnen og krøp på alle fire inn i kliniken. Det passer sa hun, jeg blev litt skremt.

Tag ditt tøi af, svinehund, bliv knelende, og det gjore jeg. Jeg blev deretter lukket inn i en bur. Hele veien til bured slog hun føtterne mine med en kort lederslæger.
Hvor mange minutter der gik ved jeg ikke, menn jeg kom ut av bura, og fikk krype inn mot sengen og der komm repene.

Bunnet ble jeg, ingen diskusjon, naermest som en padde, med bagen i veiret, stramt og hårt, stabilisert, så jeg lå med rumpen i veiret, med mangsjetter på ben og hænder og med støtterep så jeg var ganske fiksert. Jeg gætter på jeg lå sådan i en hel del minutter, intill slagene kom mot mine føtter som en regn, men sno meg kunne jeg ikke, det gjorde vont.

Heartless har en baeverhale, en baeverhale er en lang tykk lædersatan, der slår tungt, ikke så det gør vont, det foeles som som hele kroppen din rystes. Hun binder deg opp, taler pent, men plutseligt ligger du på ryggen og er bundet så du ligger som et kryss. Du får maske for øinene dine, nu føler du angst, du hoerer kun skoene, klik klak, du har det ganske varmt, pluselig har du tøj om hovedet, de føles som du kvæves, hun biter, så bliver der stille

Jeg tenker, hva sker der nu, jeg skriker der kommer sterrindrypp øveraltt, imedens skaelssord regner ne over meg, min gud det gjør vont, vann rypper over meg, jeg er vekk.

Spill pik dit slavesvin, det gjør jeg, takk for at få røre, dig, jeg ser ditt lakktøy, din kropp, dine ojne der er grønne..

Takk vi ses igenn

Lauritz Tordenskjol

--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
--------------------------------------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: