cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 08:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: en HEX i Hvidovre...." Vl. af "Gl.Bootdog"
Indlæg: 17. dec 2007, 01:31 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Forfatter Indlæg: "en HEX i Hvidovre...." Sendt til Vl. af "Gl.Bootdog"
glbootdog
Bruger

en HEX i Hvidovre....




egentlig er jeg lidt imod anmeldelser, man får let stukket noget forkert i skoene... men jeg kan simpelthen ikke lade være = læs presset er for stort !!!! Jeg måtte besøge HEXEN i Hvidovre, måske bedre kendt som Cherie.... og hvilket besøg... jeg havde sms' og mailet lidt før besøget, og aftalt at jeg skulle knæle uden for hoveddøren med nøgen overkrop hænderne på ryggen, bøjet hoved, deværre lokkede min navigation mig til ......gade istedet for .....vej, så det var med nogen forsinkelse jeg indtog den ubekvemme plads, regnede det også lidt, det tror jeg... pludselig blev døren åbnet og kuverten med min hilsen blev "taget mig af hånde".. slam døren lukket igen, efter lidt tid blev den åbnet og jeg blev kommanderet ind på knæ..... en syngende lusing bekendtgjore at jeg var forsinket....den sad !! efter lidt ydmygende udtalelser om min position og habitus blev jeg kommanderet i bad.... skoene havde jeg forlængs parkeret i entreen, som det sig hører og bør på denne adr.:-) efter badet fandt jeg mig selv på knæ i forrumet... afvendtende min skæbne.... og tak skæbne, så SMuk en HEX har jeg sjældent set, sort stramt lak outfit fra top til tå.... men pludselig forsvandt mit syn, en stramtsiddende maske havde frataget mig det visuelle, men alle andre sanser blev skærpet.... efter en RIGTIG go halv time med meget stram og hård bondage, hvor et utal af klemmer fordelte en SMuk smerte i hele kroppen, fik jeg en flyvende afslutning... faktisk så go og hård at mine ben mistede jordforbindelse.... Hex' kunne herefter konstatere at den kraftige bjælkekonstuktion var godkendt....:-) Tilbage på gaden, fuld påklædt, men en fornemmelse af frihed, ro, balance og en tro på at hexe ikke har fortjent at blive brændt på bålet til sankt hans...:-)

ærbødigst
glbootdog
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
-----------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team