cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 10:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Djævelsk drillesyg Domina" Vl.13.12.2004 af "Bo_dk
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Djævelsk drillesyg Domina" sendt til Vl.13.12.2004 af "Bo_dk "
Bo_dk
Medlem

Reged: 06/10/2004

Djævelsk drillesyg Domina

Hvor har det været svært at finde en dominerende kvinde, der har indfølingsevne. Ja, det er faktisk noget af det vigtigste for en kvinde, der vil dominere. Jeg søger en blidere form for dominans, og det kræver en del af Dominaen at ”greje”. Jeg har fundet et par enkelte. Denne gang er turen kommet til Cherie i Hvidovre på Asminderødvej. Vi startede med en uformel snak inden jeg blev vist ind i det hellige.

Jeg fik besked på at vente på hende. Nøgen forstår sig. Et rum, som jeg kan forstå er forbedret meget siden (jeg var der i juni måned tror jeg). Det var en fornøjelse at være der.

Hun startede med en lang flot kjole. Hun lignede bare en med klasse. Og jeg? Sad på knæ foran hende nøgen. Hendes flotte krop blev bare fremhævet af den kjole.

Jeg begyndte at kysse hendes støvler efter hendes anvisninger. Og indrømmet. Jeg havde svært ved at holde hænderne for mig selv. Jeg måtte simpelthen røre denne dejlige krop. Men det ville hun ikke have.

Så lidt efter så jeg mig selv bundet ud i et X med spredte ben og hænderne i bundet forsvarligt.

Hun kom med snor. Bandt den rundt om min pik.. hele vejen op og rundt om hovedet. Hun vidste, at jeg ville gøre næsten alt for at få lov til at røre hendes bryster. Men hver gang jeg var lige ved at kunne nå hende med min mund trak hun sig tilbage. Nogle gange krydrede hun det med et klem eller krads på min pik. Hun gik om bag mig, fandt en blød pisk og så mærkede jeg den mod mine baller.

Hun pirrede mig og lige som jeg begyndte at nyde det mærkede jeg en smerte, når hun klemmer om min pik eller lader neglen presse ind. Så hurtigt hun få mig ned igen.

Hun lod mig se hendes bryster og mit hoved var tæt på dem, men de kom ikke nærmere. Hvor ville jeg gerne kysse dem. Røre dem. Men hun grinte, når jeg ikke kunne nå dem.

Jeg mærkede i stedet en finger pirre mig bagi. Hun ved, at det er grænseoverskridende for mig. Og samtidig pirrende. Lidt ydmygende. Jeg frygtede, at hun ville begynde at bruge en dildo, men den risiko gik heldigvis ikke i opfyldelse.

Nu må jeg da snart få lov til at røre de bryster. Men nej. Ikke endnu.

Til sidst gav hun mig et brag af udløsning, mens jeg stadig hang bundet og hjælpeløs.

Om jeg fik lov til at røre hendes bryster?… Nej.

NB. Billeder lyver ofte. Det gør de også i dette tilfælde. De kan ikke yde fuld retfærdighed. Måske fordi personligheden ikke kommer med. Hun er bare dejlig.

Bo
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
-----------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: