cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 08:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: slave af Madame Cherie af Bukkeslaven
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: slave af Madame Cherie
<bukkeslaven>
Ikke medlem

Sendt 30 December 2004 07:12
--------------------------------------------------------------------------------
Slave af Madame Cherie

Jeg besøgte Hende den 9. Dec. og jeg må indrømme at jeg helt underlagde mig hende. Hendes skønhed og personlighed gjorde, at jeg nærmest blev besat af Hende og er nu på grund af den store geografisk afstand styret af Hende gennem email. For mig er Hun en gudinde, hvis ord er lov. Hun fortalte mig, at jeg var Hendes slave og derfor ikke mere havde ret til at få udløsning. Men kun udtømning, når det passede Hende. Da jeg besøgte Hende, fik jeg besked på, at jeg først måtte blive udtømt, når Hun skrev det og min at slavepik ikke længere tilhørte mig men Hende, og jeg kun måtte røre den når Hun gav lov. Det betød at jeg altid skulle sætte mig ned på toilettet når mig skulle tisse og måtte kun røre ved Hendes ejendom 1 min. ved rengøring. Næsten hver dag fik jeg besked på at inden jeg skulle sove ville Hun gerne have at jeg kæle for den til jeg havde rejsning og så stoppe. Ved altid at være pirret ved hun at alle mine tanker altid er hos Hende Efter ca. 10 dage kom beskeden jeg skulle udtømmes og ordren lød:

Kl. !7.55 går du ind på toilette tager alt tøjet af stiller dig med spredt ben og præcis kl. 18.00 malker du den og kl. 18.05 kommer du, du griber du ækle slavesæd i hånden og slikker det i dig. Hvis du ikke kommer på det tidspunkt, er det ærgerligt for dig og skal derfor de næst fem timer hver time gå ind og give dig selv rejsning uden at komme. I dag har jeg fået besked på at kl. 11.00 skal jeg opbinde min slavepik hårdt med en lædersnor og kl.12.00 skal jeg tage halsbånd og atter stå nøgen på toilette og malke Hendes slavepik og selvfølgelig slikke udtømningen i mig igen. Jeg havde spurgt om jeg ikke måtte gøre det i sengen for jeg trænger sådan til at få udløsning, men det svarede hun ikke på så jeg ved ikke hvornår eller om jeg nogensinde får lov.

Beretningen vil blive fortsat…

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: