|
Forfatter Indlæg: Cherie igen!
<ssej>
Ikke medlem
Sendt 12 Oktober 2005 22:30
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg kørte en lille omvej på et par hundrede kilometer idag for at besøge Lady Cherie igen.
Har Du først været i kløerne på denne dejlige kvinde, så kommer Du med garanti igen!
Cherie er først og fremmest super-professionel. Her finder Du hvad Du leder efter, -vær sikker på det.
Cherie er flot og de mange billeder på hjemmesiden bliver med et omsat til virkelighed.
I min situation har jeg oplevet Cherie som rigtig sød og rar: Kvalificeret rådgivning, god snak (og bad) før og efter.
Glæder mig til næste gang.
Ssej
|