cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 08:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Baggrund af Slave nr1
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: baggrund
<slave nr.1>
Ikke medlem

Sendt 13 Februar 2006 12:56
--------------------------------------------------------------------------------
Baggrund

Før jeg fortsætter min anmeldelse af Lady Cherie, vil jeg lige fortælle min baggrund, for at det blev Hende.

Jeg har gennem flere år søgt den perfekte domina, der findes ikke ret mange af dem. En domina er ikke en vulgær super egoistisk kvinde. Hun bliver ikke ret gammel i ”denne verden”, når kun pengene er hendes lede snor. En ægte Domina skal kunne give og tage, hun skal være helt bevidst omkring den person der underlægger sig hende. og der skal virkelig mod til at underlægge sig en domina, man er jo fuldstændig prisgivet Hende. Hun skal vide hvor lang hun kan gå og hvor meget han kan klare. Ja, jeg vil påstå at en domina, der ikke kan læse sit ofre, er ikke domina, men voldelig.

Da jeg mødte Lady Cherie opdagede jeg at hun netop var den person, der udover at være sadist også var så fuld af følelser, varm og inderlig, hende ville jeg gerne have lov til at tilhøre også selv om at jeg vidst hvor sadistisk, hun kunne være, man skulle virkelig gøre sig fortjent til at opnå hendes gunst og gjorde man det, så viste hun hvor glad hun var for én. At Hun var ubarmhjertelig, hvis man trådte lidt ved siden af, det har jeg mange gang måtte sande. Hun har en fantastisk evne til at man yder sit bedst ALTID.

Jeg vil en af dagene fortsætte min anmeldelse af et døgn hos Hende.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: