cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 08:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lady Cherie - helt suveræn ! Vl. 23.03.2006 af Grønært
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Lady Cherie - helt suveræn !!!" Sendt til Vl. 23.03.2006 af "Grønært"
Grønært
Medlem

Lady Cherie - helt suveræn !!!

Jeg har tidligere anmeldt Cheries fortræffeligheder her på VL. Nu gør jeg det igen, og skal understrege, at anmeldelsen ikke er med henblik på en fedterøvsrabat, næste gang jeg tager til Hvidovre…Rabatter har jeg opgivet, efter at hexen gav mig en gevaldig skideballe, da jeg prøvede at nappe en tom flaske ved en tidligere lejlighed

Næh - grunden til denne anmeldelse er faktisk at Cherie flyttede mine grænser sidste gang jeg var på Bloksbjerg…

Da jeg landede i Hvidovre, blev jeg mødt af Cheries sædvanlige drillende og frække øjekast. Jeg er vild med – det gælder både hendes forrygende krop (…en kanonflot body i betragtning af alderen > 100 år …), og ikke mindst hendes væremåde.

Cherie så bare anderledes ud denne gang. Hun havde et par kanonfrække, sorte og lårlange skindstøvler på, og et stramt, sort læderkorset. Begge dele fremhævede den lækre krop ekstra meget, og der var ’tænding’ i mellemgulvet med det samme!

”Hvad skal vi så finde på denne gang?” spørger hexen frækt…”Ehhemm, jaeh jeg havde tænk på ½ times blidt”. Cheries blide afdeling er jeg nemlig blevet stærkt afhængig af – herlige sager! Hexen måler Ærten med øjnene …”Nåh, du har måske ikke mod på at prøve det ’sorte’ rum?” Ærten stivner. Med til historien hører at jeg ALDRIG før har prøvet sex med reb og trisser, masker, kæder osv. …jeg har syntes det var for ’kinky’ og har smågrinet lidt af det. Hvorfor Ærten alligevel ruller ind i Cheries spankingrum efter lidt overtalelse, kan jeg ikke rigtig svare på…en blanding af nysgerrighed og seksuel opstemthed

Det ’sorte’ rum…sorte vægge og loft, store spejle, kæder, tovværk og alverdens ’instrumenter’ og værktøj. Jeg kigger mig lidt beklemt omkring, mens Lady Cherie giver mig tovværk om ben og arme, og binder mig fast til kæderne. Og så til slut på med en Harlekin-’øjenmaske’, uden kiggehuller! Lights out…alt er sort, og Grønært spekulerer på hvad Lady Cherie nu finder på

Tonen fra Cherie er skiftet, er mere skarp og kommanderende, end jeg kender den. Pludselig bliver der bundet en lædersnor stramt omkring Lilleærten + bollerne, samtidig med svensk massage. Avs! Det er næsten for stramt for Lilleærten – og alligevel ikke… Lady Cherie smyger sig rundt og trykker sin krop ind mod Ærtens, mens hun teaser voldsomt, kradser her og der, niver Ærten i brystvorterne, og er hammerfræk. Vildt pirrende fornemmelse, når det skiftevis gør lidt ’av’, og i næste øjeblik Cheries dejlige krop mod min. Wow, DET er suverænt!

Lady Cherie forsvinder pludselig, og jeg kan høre lidt skramlen bagved i baggrunden. ”Nååååh, sikke nogle ubrugte balder – ingen røde striber…det må jeg vist gøre noget ved”. Klask! Et smæk med læderstropper mod Ærtens balder – og ét til! Avs! Og så Cheries bløde hænder som masserer balden – vildt dejligt! Så ’klask-klask’ på den anden balde – efterfulgt af dejlige, bløde hænder. Jeg er væk - det er en helt anderledes, men kanondejlig fornemmelse.

Så pludselig – av for sat.. da! For nogle år siden var Ærten uheldig, fik et grangren i øjet, og reddede sig en rift i hornhinden. Dem som har prøvet det, ved at sådan en rift gør hamrende ondt, hvis den springer op. Og det er den på vej til nu, fordi øjenmasken sidder lidt stramt. Men Ærten vil ikke pive, så mens Cherie er forsvundet bagved, står Ærten og slår mærkelige krøller på ansigtet for at lette trykket på øjenlåget fra ansigtsmasken…lige til ’Gæt og Grimasser’.

Lady Cherie er tilbage, løsner rebene om armene hvorefter jeg beordres til at lægge mig på gulvet. Armene bliver tøjret igen, nu bag nakken, og så gensidig fransk på Ladyens kommando. Derefter dansk, stadigvæk med LilleÆrten iført regnfrakke og læderstrop, som af ren ophidselse er blevet strammere og strammere. Og nu har jeg fået så meget styr på øjenmasken at øjet ikke gør så ondt mere. Pyyyyyyha, det er lige før jeg kommer – men så stopper Cherie pludselig med det danske.

Nu løsner Hexen læderstroppen lidt, og slutter det hele af med nok den bedste oliesvenske afslutning jeg har oplevet samtidig med en forrygende analstimulering. Jeg er tøjret på arme og fødder og kan derfor hverken gøre fra eller til, så det er Cherie som styrer tempo og intensitet, og flere gange går hun lige til grænsen! Endelig får jeg lov til at ’gå planken ud’ i en heftig udløsning. Suverænt !!!!!

--------------------------------------ooooooooooooooooooooooooo-----------------------------------------------

På vejen hjem tænkte jeg meget over hvad der egentlig var foregået – for mig en helt speciel og grænseoverskridende oplevelse som endte i en af de bedste udløsninger til dato. Og stensikkert er det, at det IKKE er sidste gang jeg vælger det ’sorte’ rum hos Cherie. Prøv det selv - jeg kan kun anbefale det!

Den eneste bekymring jeg har, er en frygt for at oplevelsen bliver stærkt vanedannende…

Grønært

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
-----------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: