|
Efter at have taget tilløb et par år besluttede jeg mig til endeligt at gøre noget ved. Kontaktede lady Cherie og mødte op til næsten aftalt tid. Næsten, fordi jeg kom 2 min. for tidligt. Hos lady Cherie kommer man præcis til tiden på minuttet, hvilket jeg fik læst og påskrevet af lady. Lady som er en moden dame var klædt helt i sort lædertøj der ikke kunne skjule en flot velformet krop. Jeg blev nu ført ned i lady's arbejdsværelse, ikke så stort men et blik rundt på en form for bænk, gynækolog stol, andreaskors samt diverse remedier fik da lige en til at tænke en ekstra gang.
Vi startede med at jeg fortalte lady lidt om mine fantasier og selvfølgelig også at jeg var helt på ukendt terræn. Blev nu beordret til at smide alt tøjet og blev sendt i brusebad.
Man bader altid før lady går i gang. Stadig nøgen blev jeg nu blindfolded og trukket hen til en form for bænk hvor jeg blev anbragt i en stilling der tillod lady at lade mig mærke en af sine piske. Lady spurgte inden om jeg kunne tælle til 60 hvilket jeg naivt svarede ja til. På ganske pædagogisk vis lod lady mig nu tælle højt i takt med at lady brugte pisken til vi nåede til 60 slag. Stadig blindfolded blev jeg nu trukket hen og anbragt i lady's gynækolog stol, fikseret og hjælpeløs. Lady havde nu fri adgang til bagdel og krop. Hvad der skete er der ikke grund til at gå i detaljer med. Afslutningsvis blev jeg beordret til at onanere foran lady. Næsten unødvendigt at sige at det naturligvis var stærkt grænseoverskridende. Seancen var herefter slut og jeg fik nu mulighed for at tage et hurtigt bad. Efterfølgende sad vi og talte lidt sammen om oplevelsen
Der er ingen tvivl om at lady er en meget erfaren domina der kan opfylde næsten alle ønsker under trygge rammer. Det gælder både nybegyndere i lady's univers og den erfarne submissive. Efter besøget rejste spørgsmålet sig hos mig om hvad jeg egentlig ønskede. Skal efterfølgende besøg være nøje planlagt, d.v.s. rollespil eller skal jeg overgive mig fuldt og helt til lady's luner, altså et herskerinde / slave forhold hvor lady's ord er lov. Jeg besøger jævnligt lady og har valgt det sidste hvor dominans, afstraffelse og ydmygelse men også omsorg og empati fra lady's side er på menuen. Ser det som en rejse dybere og dybere ind i lady univers hvor jeg lærer mig bedre og bedre at kende.
Kan således varmt anbefale andre at lægge vejen forbi lady.
|