cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 26. jun 2026, 04:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Et uforglemeligt besøg.

Anmeldelse.
Endelig, endelig, endelig lykkes det mig at besøge Cherie igen.
Jeg var meget spændt på om Cherie kunne leve op til mit første besøg. Selvfølig med skamme, da Cherie igen overgår mine vildeste forventninger.
Jeg ankommer og Cherie kan huske mig, så hun siger bare gå i bad, så skal jeg nok tage mig, kærligt, af dig.
Da jeg kommer ud fra badet, kommandere hun mig hen til sig og starter med at binde mine kugler op. Hun hiver i snoren og spørg om jeg er i tvivl om hvem der bestemmer, nu er jeg så bare totalt i hendes magt.
Hun hiver mig ud i gangen og siger hvordan er du har stillet dine sko, med fluesmækkeren, haglene ned over min røv, lære hun mig hvordan skoende skal stå.

Her kom så lige en episode, hvor flusmækkeren gik i to dele og hveken mig eller Cherie kunne lade vær med at grine, mens Cheri finder noget andet at slå med.

Så bukket overkøkkenbordet, fik jeg at vide at jeg ikke skulle ødelægge hendes flusmækker, mens min bagdel, fik lov at smage hendes nye slag redskab.

Næste lektion er at af klæde en smuk kvinde af. Det lyder lettere end det er.

Især da nogle uimodståelige bryster kommer frem, griber ud efter dem og håber jeg kan nå at røre dem. Men der blev øjebilleigt hevet i snoren og der faldt straks slag over mit lem, oppe fra og ned og nedefra og op..

Så kunne jeg lige holde mig, til hun bad mig tage hendes mini trusser af.
Man kan da ikke fjerne et par trusser, uden at prøve og røre ved de skønheder der kommer frem, igen bliver der hevet i snoren, så jeg kommer helt op på tåspidserne og får flere slag over lemmet.
At stå og betraket en smuk kvindekrop og ikke få lov at røre er fantastisk ophidsende.

Så lagde Cherie sig på sengen og jeg fik lov at masserede hendes skuldre, nakke og ,ryg, men da jeg nåede hendes numse, fik jeg at vide, der også lige var nogle lår, der manglede. Selvfølig kunne jeg ikke lade hendes numse være og blev strak straffet. Efter at de var masserede, fik jeg lov at massere hendes numse, kunne ikke lade være med at give den et kys, straks blev der hevet i snoren, mens jeg blev mere og mere ophidste, af ikke at kunne få lov.
Endlig var Cherie tilfreds med massagen, og jeg blev beordret ned mellen hendes ben, fik lov at kysse hendes numse. Efter et stykke tid løfter Cherie sig op på knæene og jeg får lov at nyde herlighederne, dog ikke uden lidt belæring om hvordan man gør det.(træk i snoren)
Så blev jeg lagt på ryggen og Cherie plastrede sit dejlige skød over min mund.
Jeg skulle dog også lige nives i brysvorterne.
Så da Cheri bare rørte ved mit lem er jeg så ophidste at hele min krop citre og røster.
Så sætter Cheri sig så jeg ikke kan få luft.
Så en ophidsende behandlig af lemmet.
Så hendes undeliv ned igen så jeg ikke kan få luft.
Og sådan blev hun bare ved indtil jeg fik en fantastisk udløsning.
Og så en ting mere, Cherie stopper ikke her,men bliver ved med at massasere indtil man bare ikke kan mere.
Så hvis du vil have en fantastisk oplevelse, så besøg Cherie.
Bagefter giver Cheri sig tid til en god snak om løst og fast.
Det tror jeg ikke du kan finde andre steder.
Så du bliver ikke skuffet hvis du besøger Cheri, mine varmest anbefalinger.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: