cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 10:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bundet og pint af Osten
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: Bundet og pint
<Osten>
Ikke medlem

Sendt 27 Maj 2003 13:06
--------------------------------------------------------------------------------
Så min dronning.... Nu må jeg få det gjort...

Nu har jeg langt om længe også fået besøgt den berømte Cherie. Det skete for noget tid siden, da jeg en dag fik chancen for at forlade kontoret noget tidligere (er jeg den eneste der har lysten, men absolut ikke tiden ;o(

Jeg havde længe gået rundt med lysten til at besøge Cherie, og sågar skrevet til hende for at forespørge på mine ønsker.... og endelig kom chancen.

Jeg ringede på døre i baghaven. og efter lidt raslen blev døre åbnet på klem. Heej sagde hun, kom indenfor. Jeg trådte ind i det lille hus. -Af med skoene...!!! Lidt forvirret tog jeg skoene af i mellemgangen og gik med hende ind i "soveværelset".
-Hvad kan jeg gøre for dig ??
-Øhm, øh, æh, joooo jeg kunne jo godt tænke mig at blive bundet....
-Hmmmm...........(stilhed)...-og hvad mere....
-øøøøhhh (bliver altid total mundlam når jeg endelig kommer til en pige....skide irriterende)

Bed mig i læben....-Jo, jeg kunne godt tænke mig at blive bunde, men sådan at jeg ingen steder kan løbe, eller noget gøre (er bedst hvis jeg egentlig ikke kan gøre for det.... ;o)
-Og så har jeg læst at du er skrap til det her "facesitting". -Har også hørt lidt om det her "Italiensk"...og hvad det egentlig er for noget....

-jaaa, si´r hun.... og hvor lang tid syns du at du vil være her.....

-Ja se, det er lige det. Syns umidelbart at 1 time lyder godt... Men jeg syns ikke jeg har 1600 kr til det....

-Dvs. ½ time til 1000 kr...... fint...

-Ok, men så skal jeg lige hente penge (ret duuuumt (lool)

Det kunne jeg mærke ikke faldt i særlig god jord... Hvilket jeg absolut godt kan forstå. Har dog det princip, at jeg ikke hæver flere penge end jeg vil bruge....

Da jeg var på vej ud af døre begyndte hun dog at sige noget, der virkelig fik mig i 7 sind...
-Jeg kan jo ikke ha´ at kunderne løber sådan ud og ind af døre.... Så må jeg jo binde dem fast så de ikke kan.....

Der var noget over måden hun sagde det på, og måden hun iøvrigt opførte sig på, der fik det til at kilde heeeelt ned i tærene. Fandt pludselig ud af, at jeg ikke alene kunne lide at blive bundet men absolut også kunne lide den dominerende kvinde....
Det virkede ikke som om hun egentlig regnede med at se mig igen da jeg gik i banke. Men det der skete på vejen ud, fik mig hurtigt til at skifte mening og hæve penge til 1 fuld time....

Efter ca. 10-15 min. var jeg tilbage igen med penge på lommen, og næste hyberventillerende af spænding.... Jeg skulle til at gøre noget jeg ikke havde planlagt :0

-Nå, der var du endelig.. Kom ind og tag skoene af..-Ind i værelset.
-Hva´ har du så fundet ud af....??

-Jo, jeg har besluttet at tage skridtet fuldt ud.... Jeg vil gerne være hos dig 1 time. Hvor jeg gerne vil bindes.... Men det skal være grundig. For jeg har før prøvet at blive bundet slapt og sjusket hvilket er rimeligt ufedt...

-Nåååh, si´r hun. -Jeg kan jo heller ikke ha´ at mine kunder bare fiser ud og ind af døren.....
-Gå du ud på badeværelset og vask dig, som det passer mine kunder, og kom så herind bagefter.....

Som sagt, så gjort. Jeg vaskede mig i bruseren, og kom ind til Cherie, der havde taget plads på kanten af sengens fodende.....

-Kom herover og stil dig foran mig....(Jeg kan ikke huske præcist hvad Cherie havde på i starten, andet end hun havde i par høre stilletter og nylonstrømper....)
-Hvor meget kan du se uden briller.....??
-Ikke meget.....
-Tag brillerne af....-Kan du se det her hul ???

Hun pegede på et hul på hendes venstre nylonstrømpes inderlår....

-Mjaaa, ikke særligt godt, sagde jeg....
-Så kig ordentligt efter.....

Jeg bukkede mig ned for at se...... Vuuupti, pludselig greb hun mig bestemt i nakken og trykkede mit hovede gulvet, så jeg faldt på knæ foran hende. Hun satte sig hurtigt på mit hoved, så jeg nu sad på knæ, med mit hoved i gulvet, med hendes (deeeeejlige røv) ovenpå, og min røv strittende i vejret.....

-Nååååh, så du er sådan en type der bare fiser ud og ind..... Det skal vi nok for sat en stopper for...

Hun træk hurtigt noget reb frem, og bandt mine hænder på rygge, mens jeg stadig sad på før nævnte måde.... Skal lige siges at Cherie har nogle ret (dejlige) stærke ben, og der bliver IKKE lagt fingre imellem, så hun først går igang. Hendes ben havde et solidt greb om mit hoved, og jeg ikke intet gøre (ikke engang hvis jeg ville.... )

Da vi havde siddet sådan lidt, alt imens hun krammede mit hoved og kaskede lidt på min bare røv, slap hun sit greb og vippede mig ned på gulvet, så jeg lå på maven....
Så tog hun eller fat. Jeg blev bundet efter ALLE kunstens regler. En total svinebinding blev det til. Armene bunder hårdt sammen ved albuerne. Benene bundet sammen ved knæ og ankler. Der efter bandt hun mine arme og ben sammen, så jeg lå der totalt hjælpeløs.... Fik bind for øjnene og en knippel i munden..... Men det var åbentbart ikke nok, for hun forsatte med at snørre mig ind i reb.... så jeg blev helt i tvivl om jeg nogensinde kunne komme fri igen.... Min TÆR blev sgu også bundet..
(hun bandt faktisk så grundigt, at jeg i flere dage bagefter havde små brændmærker fra rebene, lige under albuerne....niiice)

Der så jeg så, ude af stand til at røre en muskel..... og jeg MENER én muskel.... Det var ret anstrengende... men for h..... hvor var det bare fedt...

-Så kan du jo ligge lidt der og tænke lidt over tingene.... Sagde hun og gik sin vej....

Jeg lå der et stykke tid. Ved egentlig ikke hvor længe, for jeg må indrømme at jeg gled helt hen i en anden verden.... Bare mig og rebene.... Og Cherie....

Efter lidt tid kom hun ind igen...
Hun løsnede mine reb, og sagde jeg skulle lægge mig op på sengen....

Her blev jeg ligeledes bundet fast, arme og ben ud til siden.....

Så gik hun igen med torturen (ikke en del af aftalen) Min brystvorter fik (syns jeg ;o)en ordentlig omgang...

Jeg vil ikke gå så meget i detaljer med resten af seancen, andet end.... På et tidspunkt løsnede hun mine ben, men kun for med det samme at binde dem til stolperne i hovegærdet. På den måde var jeg selvsagt, totalt blottet....
Hun tog mit blindfold af...... waaauw .
Cherie havde skiftet til den Catsuit hun har på, på nogle af billerne på hendes hjemmeside.... hold da helt k.... det så bare s....h... godt ud!!!
Fik dog ikke lov til at nyde synet særligt længe, for før jeg vidste af det, gik hun over til den bedste og grundigste gang facesitting jeg nogensinde har oplevet..... Den viiiildeste fornemmelse af hendes faste røv og lår mod mit ansigt, og strammende om mit hoved er helt ubeskrivelig... Fornemmelsen af at lægge under for gudindens fulde kontrol er bare så fantastisk. Kun at kunne trække vejret når hun ønsker det..... Bare at ligge der, totalt hjælpeløs, og fuldstændig i Cheries vold...

Jeg synes dog ikke der var heeeelt nok af det.... Jeg tror nok at hendes catsuit gik istykker.. (øww)
På et tidspunkt ville hun have at jeg skulle slikke hende... Men da jeg jo ikke er helt normal, bryder jeg mig ikke om det. Jeg har en kone derhjemme. Og det er ligesom der jeg sætter grænsen... Kan være det ikke helt føles som utroskab hvis jeg ikke slikker pigen, eller vi har dansk sammen...... Nok om det...
Tror hun kunne mærke, at det var jeg ikke helt med på, for hun hoppede ihvertilfald af igen...

Derefter satte hun sig i fodenden, mellem mine spredte og optrukkede ben.
Nu startede det vilde.... Hun begyndte at massere kalorius med olie, og pludselig stak hun en finger op i mig.... For viiiildt.
Hun blev ved med at køre mig til grænsen... Samtidig med at hun "fingerbollede" mig.

Ind imellem nev hun mig i bystvorterne (aaaauuuwww).... Det gjorde sgu ondt... !!!
Det var ligesom et forhør, for hun fik mig vidst til at love en hel masse, bl.a. at skrive en anmeldelse ;o)(en masse andet jeg ikke rigtig kan huske, for jeg var totalt væk i en anden verden)

Efter et godt stykke tid forbarmede hun sig over mig og jeg fik lov til at komme. Hun blev ved og ved med at malke mig. Jeg sprøjtede og sprøjtede så jeg til sidst var ved at tude

Da det hele var færdig fandt jeg ud af, at jeg næsten havde været hos hende i 1½ time.... (hun havde vidst osse hygget sig). Og det betød at jeg nu var bagud med børneafhentningen

Så desværre fik vi ikke sludret så meget bagefter....(sorry Cherie, det er jeg ked af....)

Men der er ingen tvivl om, at jeg kommer og besøger dig igen, så snart det overhovedet kan lade sig gøre....

Ha´ det godt til vi ses igen... og taaaak for en fantastisk oplevelse

Hilsen
Osten

Ked af den lange plørre, men det er snart længe siden jeg lovede at lave denne anmeldelse...

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: