cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 08:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie, Hvidovre" VL. d.27.06.2003 af "JohnDK"
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Cherie, Hvidovre" sendt til VL. d.27.06.2003 af "JohnDK"
smlogen.dk >> Anmeldelser af Dominaer

JohnDK
Bruger

Cherie, Hvidovre

Besøgte Cherie i Hvidovre en eftermiddag. Hun er bare SUPER. Flot domina i læder outfit. Jeg bad om lidt dominans, samt urinsex m.m. Jeg blev bundet meget stramt som et kryds i sengen, hvorefter hun bandt mine nosser og pik stramt op. Satte sig over mit ansigt, og tvang mig til at drikke hendes gyldne safter, hvilket jeg gjorde med stor lyst, indtil jeg bare ikke kunne tage mere. Måtte slikke hende i hendes stramme anus, samt meget velplejede mis. Afsluttede med noget helt nyt for mig: Italiensk massage af penis i meget lang tid,- hver gang jeg var lige ved at komme, så stoppede hun,- og hun var bare utrolig dygtig til det. Måtte selv onanere med min pik til sidst, mens hun igen satte sig ned over mit ansigt, og tvang mig til at stikke tungen langt op i hendes anus.
jeg havde betalt for 30 min, men det hele tog næsten en time ! ...her var der ingen hastværk.
Cherie kan anbefales på det varmeste, flot pige med langt lyst hår, og sindsyg flotte faste bryster (C skål vil jeg tro). Gav sig god tid til at lytte inden seancen gik igang.
Hver en krone værd....

--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
--------------------------------------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: