cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 30. aug 2026, 22:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cheries hævn sendt til Vl.14.5.09 af "Afklædt"
Site Admin
Site Admin

Anmeldelser i SM universet

Afklædt_Missionær
Medlem
Reged: 13/09/2008

" Cheries hævn"

Høgens mavefornemmelse var rigtig. Denne historie udvikler sig. Det er på tiden at lægge alle kortene på bordet og fortælle om efterspillet til min anmeldelse av Wong. Men vi kan ikke fortsætte på Restaurant og Hotel boardet, fordi moderator tillader ikke noget uartigt der. Og jeg har den største respekt for moderator.

Jeg var virkelig spænd på hvad den køne hex skulle finde ud af, da jeg kom næste gang. Nu stod jeg i baghaven og ringede på. Cherie åbnede med en bemærkning om, at jeg var sen, og viste mig ind i soveværelset.

Jeg har aldrig set hende grine så godt, som da jeg sagde at jeg var klar til at sone for min forbrydelse mod Wong - for at siden ta frem menukortet, som jeg hade bagt af brunkagedej. Hon tog så kagen og gik.

Jeg fik ta et bad og siden krybe ind i SM-værelset. Rent intuitivt synes det behageligt at være "brugt på min buk", som det svenske ord buk betyder mave . Men det gælder at stå to-foldede over buken med hænder og fødder løst bundet ved bukens ben. Desuden benyttede Cherie lejligheden til at rette en fejl, jeg havde gjort. Jeg havde skrevet (länk) , at hun én gang havde bundet min pik sammen med mine fødder, men det var nosserne der var bundet med fødderne. For at jeg skal huske det, gjorde hun det igen - og ordentligt - men hun lagde også strengen gennem en ring ved buken.

Og hvad tror i jeg så, da jeg stod der dobbelt-foldet og så ned på gulvet? Jo, menukortet låg lige fremfor mig. Min opgave var at spise det. Det var vanskeligt at få fat i, jeg var nødt til at løfte fødderne fra gulvet. Og som hænderne var bundet, var jeg nødt til at sætte kagen ind i munden og tage en stor bid. Samtidig slog hun mig i enden med en spanskrør och hun ville fortsætte gøre det, indtil jeg havde spist hele menukortet. Jeg havde aldrig tygget så frenetisk. Hvis jeg tappede et stykke, var det risiko for, at jeg ikke nåede det igen. Dumt nok havde jeg givet hende tilladelse til at give mig mærker og jeg kan sige, at da gør det ondt! Så nu er det ikke kun kagen, der blev lidt brændt i bunden.

Jeg var nødt til at løfte foden fra gulvet, hive mig frem og trække strengen med venstre arm så hårdt som muligt, for at få kagen i munden og tage en ny bid. Samtidig kom hun med en besk kommentar om mit tiltag at rejse til Tyskland og spille med udenlandske piger. Dette var den væsentligste årsag til straffen. Jeg påpegede, at hun burde være stolt, som jeg behøvde tretten udenlandske piger til at erstatte en dansk. Men det menede tydeligvis ikke hun. Så hun skiftede til et tyndere spanskrør . . . . .

Ups, nu tappede jeg det sidste stykke. Og det var umuligt at nå. I mellemtiden susede spanskrøret i luften. Men det er mærkeligt, hvad man kan gøre, når man er tvunget til, så jeg fik også dette stykke ind i munden.

Siden tog hun mig ind i soveværelset. Efter denne hårde fysiske anstrengelse, trængte hun til massage på ryggen. Siden fik jeg servicera hende. Og endelig indvilligede hun i min anmodning om Italiensk (se for eksempel Naken och bunden). Det varede som sædvanlig temmelig lang og fik mig at glemme svien.

--------------------
Afklædt

----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! ----

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: