cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 8. jun 2026, 06:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cheries nye side" Vl. 26.06.2005 af "face it"
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Cheries nye side" Sendt til Vl. 26.06.2005 af "face it"
face it
Medlem

Cheries nye side

Fødselsdagsgaven til mig sæl !!

Efter at have holdt en pause (næsten frivillig) med gudindebesøg i 5 måneder, var trykket igen i rød zone.
Som så mange gange før, sidder jeg så i dagene op til der hvor jeg skal te staden alligevel, og studerer alle de tilbud fra dominaer. Jeg syns at markedet - undskyld udtrykket- er lidt tyndt, for så vidt angår erfarne, voksne og ikke mindst gode dominaer.
Igen og igen må jeg lige studere Cheries nye side. Det skal senere vise sig at det ikke kun er hjæmmesiden der er ny. Jeg beslutter mig for at aftale et besøg hos hende en dag i ugen klokken 12.

Ankommer til adressen på en ualmindelig varm dag, hvor jeg har været flere gange tidligere, ringer på og bliver lukket ind af hexen. Hun ser ud nøjagtig som jeg husker hende - kanooooon flot. Spindelsevævs tynd kort kjole, nylonstrømper, lakstøvletter og en G- streng.
Igen skal man så igennem dette ritual med at skulle tage skoene af inden man kan betstige de herlige lokaler. Jeg har aldrig helt fattet meningen med dette, men pyt bare hexen ikke smider skoene - det vile være nedtur for en fetichist som jeg.

Jeg ser så for første gang Cheries nye SM rum. Tidligere har jeg leget sm lege i det "gamle" blide rum, som dominres af en stor seng. Det nye rum er vel små 20 m2 , mørke vægge, mange spejle, kæder fra loftet til gulv, en lille bænk med remme, en træhest, en lille tronstol som jeg kommer til at sætte mig på hvorefter jeg får at vide at den er forbeholdt Cherie. Desuden et utal af ting at lege med. Ikke kun "rigtige" sm ting, men også ting der er fundet i diverse byggemarkeder og lignende. Alt sammen vidner det om at hun virkelig har sans for at kunne indrette et rum smagfuldt men samtidig med den rette sm stemning.
Hexen har også lavet nyt badeværelse - ikke bare en gang spartelmasse og en klat maling- nej helt nyt. Og som resten af den lille lejlighed vidner også dette om at der er lagt megen personlighed i valg af ting og farver. Ikke bare en hurtig tur til IKEA, slå skidtet op mæ søm og selvklæbende tape- som det ellers er vane på mange andre klinikker- nej der er sgu kælet for detaljerne. Fedt syns jeg.

Dette nye rum må jeg bare prøve. Jeg sætter mig så på kanten af pinebænken med en tiltrægt cola, mens hexen sætter sig på sin stol. Vi snakker så om løst og fast- det nye rum og dets tilblivelse, logen, mit nye arbejde,vejret samt hundenavn til cheries nye hund ( jeg mener stadig at VAGABOND er et kanon navn, herefter kan de sammen kalde sig Lady og Vagabonden) Cherie er ikke ubetinget glad for dette.

Nå men efter al denne snak, aftaler vi så en times leg med facesitting, klemmer og bondage. Sidst men ikke mindst aftaler vi hvad hun skal iføre sig af beklædning. Og også her afslører hun at have været ude at powershoppe i sm beklædningsbutikker. Aftaler et læderkorset, strømper samt læder støvler.
Jeg tager så et bad, mens hun skifter tøj.

Efter dette ser jeg så min nye domina i sit nye outfit. Og jeg må sige at det var sgu bare kanon. Det var ikke bare såen et korset man kan købe der bare skal ligne læder. Nej det var sgu den ægte vare- og det sad bare rigtig flot og gav alletiders kavalergang - ligesom støvlerne der var rigtig flotte . Hvis jeg var blevet "tvunget" til at se på hende i dette outfit, ville der ikke gå mange minutter før jeg måtte bede om lov til at få en udløsning.
Jeg blev nu lagt på en madras , fik bundet hænder og arme i en rigtig go bondage. Såden en der bare sidder, som ikke stopper blodomløbet men giver et go fornemmelse. Derefter fik jeg bundet benene op i omtalte kæder, så jeg lå med løftede ben. Fik derfter bind for øjnene, mens jeg kan høre hende gå omkring for at hente ting og sager. Alene lyden af hælene mod gulvet er kanon.

Hun begynder så med de mest engleblide berøringer over hele kroppen, jeg føler mig virkelig som svævende på en lille sky- Uhh bare hun ville blive ved- Men efter lidt tid begynder så den mere pinefulde del af festen. Negle på kønsdele, CBT , klemmer på vorter og en lille fætter i toeren.
Jeg har under hele den første del snakket lidt med, men dette mener hexen nu skal stoppe , hun siger så at for hver gang jeg siger noget, vil hun påføre mig en yderligere smerte. Herefter holder jeg bøtte, men heldigvis fortsætter hun med at pirre og pine. Når jeg ytrer en lille lyd får fætteren i bagdelen et lille skub opad - virkelig virkningsfuldt. Den bliver til sidst tøjret til klokkeværket, så den ikke kan falde ud.

Hun indleder nu et stort angreb på mine brystvorter med negle og klemmer. Det er både Avvvv og Ahhhh. Sidenhen får den skaldede hævner en go gang olie og temmelig meget opmærksomhed. Hun vender sig nu rundt og sætter sig hårdt på mit ansigt. Bliver siddende lige præcis så lang tid at jeg får denne klaustrofobiske fornemmelse, men løfter sig så lidt , så jeg lige kan få en mundfuld luft. Dette gentager sig et uatl af gange.
Jeg bliver noget stakåndet, derfor sætter hun sig ned mellem mine ben og fortsætter angrebet på hævneren. Jeg kan mærke at mine ben sover og kan derfor ikke nyde alt det dejlige- jeg er jo ikke 25 mere- Jeg siger lige dette, hvorefter hun løsner karabinhagerne og hjælper mine ben ned på gulvet.

Igen sætter hun sig på mit ansigt , og igen leger hun denne leg hvor jeg lige får lov at få lidt luft på det rette tidspunkt. Jeg ved ikke om hun har et stopur eller såen, men på intet tidspunkt bliver jeg rigtig bange. Dette er et must for mig, da jeg ved rigtig frygt skænker dette så megen opmærksomhed at jeg har vanskeligt ved at komme.Dette vidner om at jeg er underlagt (ha ha) en domina der bare kan sit kram.

Da hun samtidig med behandlingen af hævneren og går noget hårdere til mine nu ømme vorter er jeg ikke langt fra at komme. Men hver gang jeg er lige ved at komme, stopper hun lige et spiltsekundt - pisseirriternede eller smadderskønt - Jeg trygler om at få lov at gøre det sæl, men får et meget bestemt NEJ som svar. Igen sætter hun sig på mit ansigt og fortsætter legen med hævner og olie. Da jeg er rigtig tæt på en udløsning, får jeg lige den sidste mundfuld luft, hvorefter hun klemmer lårene endnu fastere om mit hovede, samt maser sit køn helt ned over såvel næse som mund. Herefter kommer jeg så i en udløsning der ville have givet genlyd i hele kvarteret, men nu mest lød som en dyb rallen idet jeg jo var forhindret i at kunne sige noget som helst. Det var en af de (for mig) relativ sjældne udløsninger der ikke kun er koncentret om kønsdelene, men forplanter sig om i ryggen.
Bare skønt !!!!!!!!!!!!

Bliver så løst fra alle de mange bånd og remme, så en meget stor del køkkenrulle samt en tår sodavand. Herefter igen lidt snak, hvorefter jeg igen tog et bad. Jeg havde absolut ingen fornemmelse af hvor lang tid legen havde taget, men følte mig absolut ikke snydt - nærmest tværtimod-

På vejen hjem sad jeg og funderede over denne oplevelse, flyttede hele tiden på sikkerhedsselen, der irriterede min ømme brystvorte. Jeg kunne ikke komme på noget der ikke virkede eller såen. Her nogen dage efter, har jeg det ligedan. Den eneste lille ting er at jeg savnede at kunne se denne dejlige kvinde pakket lækkert ind læderkorset og støvler. På den anden side kan det så være at min oplevelse af blide berøringer og smerte påvirkning var blevet en anden hvis jeg havde kunne se hvad der ved ved at ske.

Som tidligere omtalt har jeg flere gange besøgt Cherie, og leget smlege i det blide rum til stor tilfredstillese for mig.
Efter hun har fået sit nye sm rum med en masse nyt tøj og legetøj, har hun også sæl undergået en stor forvandling. Hun er blevet en meget fantasifuld og kompetent domina. Stadig med en meget veludviklet sans for detaljen og ikke mindst sadig med sikkerhed i højsædet. Dette må siges at være en ny side af Cherie. Selvom hun stadig er den goe "gamle" der modtager en oprigtigt varmt , og stadig snakker som et vandfald.

Jeg vil derfor anbefale alle intereserede at kigge på Cheries nye side http://www.cherie.dk/ samt opleve hendes nye side live.

Face it

--------------------
Næst efter mandschauvinisme, er det værste man kan opleve kvinder der ikke kan gøre hva der bliver sagt

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
-----------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: