|
Forfatter Indlæg: Slave nr. 1
<slave nr 1>
Ikke medlem
Sendt 26 Januar 2006 08:05
--------------------------------------------------------------------------------
Slave nr. 1
Jeg ankom til Lady Cherie kl. 12.00 og vidste at jeg for første gang skulle tilbringe et døgn hos Hende. Det var første gang at jeg besøgte hende uden på forhånd at havde aftalt noget med Hende.
Jeg fulgte med ind og så at der foran hendes højheds flotte stol med armlæn var stillet en taburet hun bad mig sætte mig på taburetten, hvorefter hun kom med to glas, hun rakte mig det ene, som så ud til indeholdt vand, jeg tror der var cola i hendes glas.
Hun tændte en cigaret og løftede glasset og sagde.
”Skål min dejlige slave!”
Jeg løftede glasset og skålede med hende, jeg var lige ved at spytte det ud, da jeg opdagede det var saltvand.
”Kom med glasset,” jeg rakte glasset over mod hende, og hun dryssede asken fra cigaretten i.
”Kan du lide din drink?” spurgte hun med et smil.
”Nej, ikke så godt,” svarede jeg
”Jeg kan godt lide du er lidt tørstig, for fremtiden skal du drikke min gyldne champagne, og jeg vil straffe dig for hver en dråbe du spiller.”
”Du er klar over at hvis det næste døgn går efter mine forventninger, så er du min og jeg forlanger lydighed, afholdenhed, og at du er min under alle forhold.”
”Ja, Lady Cherie.”
”Når jeg giver dig en ordre så adlyder du den, også når du ikke er her og får en mail fra mig.”
Ja, Lady Cherie.”
”Du tiltaler mig kun med De eller Lady Cherie, du benytter kun dus form når jeg siger det!!” Jeg nikkede.
”Svar mig!!”
”Ja, jeg skal nok være som De ønsker.”
”Tag alt tøjet af og læg det i den æske !!” sagde hun og pegede på en æske, der stod på gulvet ved siden af hendes stol..
Hun rejste sig tog æsken og gik med den.
Jeg sad på hug foran tronstolen med let spredte ben og hænderne på ryggen, medens hun var væk.
”For fremtiden har du kun rejsning når jeg forlanger det!!”
”Det er jeg ikke helt herrer over, Lady Cherie.”
”Så bliv det!! ellers vil det blive smertefuldt for dig!!”
Hun satte sig i stolen og anbragte begge ben over hver armlæn, jeg så hun ingen trusser havde på.
”Slik mig blidt og dejligt!!”
”Har han rejsning!!”
”De må De undskylde Lady Cherie.”
”Kom med her, jeg skal lære dig, at slikke mig kun skal være en fornøjelse for mig!!
Hun førte mig hen til en torturbænk og jeg blev anbragt på ryggen og spændt fast. Hvorefter hun sagde:
”Nu går jeg, og når jeg kommer tilbage, står din pik stolt og venter på mig.”
Efter et stykke tid kom hun tilbage.
”Er han sådan et pjok, at han ikke engang kan holde en rejsning, hvis du havde haft rejsning, så havde du måske fået lov til at komme ind i mig, men det ønsker du jo ikke.”
Lady Cherie satte sig over mit ansigt, bøjede sig frem og tog et hårdt tag i min pung, jeg kunne mærke alle hendes negle.
”Nu tæller jeg til ti og så står den!!”
”Når jeg siger stå så skal den virkelig stå, forstået!!”
Hun bandt en lædersnor omkring min pung førte den op til en trisse der var gjort fast i loftet over fodenden af bænken og hang et lod i.
”Når jeg er færdig med din pik vil du ønske du var kønsløs.” Hun holdt en håndfuld stålklips hen foran mit ansigt og begyndte at sætte dem i huden på min pung mellem pikken og lædersnoren, de var virkelig modbydelige, hun begyndte nu at malke min pik med neglene, det gjorde afskyeligt ondt og jeg begyndte at græde.
”Du er faktisk heldig,” sagde hun. Jeg fandt helt friske brændenælder her til morgen. Hun tog gummihandsker på og hældte en pose nælder ud på mit bryst, hvorefter hun tog snoren og klipsene af min pung og med et stykke gasabind pakkede hun nælderne om min pung, det gjorde afskyeligt ond. Hun løsnede mig og førte mig over i buret.
”Nu kan du stå her og skamme dig over dine drifter, om en time kommer et bud med mad, og så skal du servere for mig, men inden skal du piskes, så du ved hvor du står, hvis ikke serveringen er god nok.”
Hun stak hånden ind og tog om min pung, det gjorde afskyeligt ond på grund af nælderne og gik.
Fortsættes..
|