cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 26. jul 2026, 03:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dejlige Lady Cheries ny slave.

Jeg er nu igen blevet slave under Lady Cherie
Det gik rigtig hurtig kan jeg kun sige .Jeg havde bestilt en session hos Lady Cherie i Hellerup. det var en rigtig god, perfekt, frækt og lidt vildt tak Lady Cherie.
Da jeg har lidt svært ved at komme til så mange session så skrev jeg og spurgte om jeg kunne blive Lady Cheries mailslave. som spurgt 1 2 3 så var jeg fanget i Ladys net og hun sagde at det slipper jeg ikke ud af før Herskerinden tillader det og det kunne jeg være hel sikker på. Ja det var en lyd aktion. nu er det bare med at adlyde den noget strenge men smukke og dejlige Lady Cherie. Tak.
Jeg havde bare ikke en så heldig start for jeg havde glemt Lady Cheries fødselsdag d.14/ 7
Det var en meget meget stor fejl som jeg får en straf for. men der er efter Lady Cherie udsavn ingen vej tilbage for mig nu Lady Cherie slave.
Jeg vil lige ønske dem Lady Cherie et meget forsinket tillykke med fødselsdagen
Der kommer selvfølgelig en gave til dem Lady Cherie.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: