|
Forfatter Indlæg: "på hexejagt i Vejle" Sendt til Vl.07.06.2006 af "almbruger"
almbruger
Medlem
Vejle
Kan kun tilslutte mig hexens suverænitet.Sidst hun var i Vejle tog jeg et smut derned og sikke en oplevelse.GF.
Hun beskyldte mig for at være en vis hr Sitto,men det var nu vist mest for,at hà noget afreagere på........GGG
Nu er fru hex jo en Dahme af format så hun vil hà orden i tingene og forlanger,at man har udtrykt sine ønsker ang besøget og vi jyder er jo lidt langsomme efter en hex`s mening så hendes lune springer ud af hende og seancen tager sin begyndelse ved at hun mindes en førnævnte herre og tak for kaffe,det er godt jeg ikke er ham der har entreret hendes stuer IRL..........GG
Hun finder den flotte skindmaske frem og jeg bliver påmonteret denne for at mindske synet af den flotte hex,men skærper derved andre sanser og fornemmer at der er noget undervejs som for mig vil være en nydelse efter en hex`s mening......GF
Mine baller bliver godt og grundigt varmet af en læderstrop,men straks efterfulgt af varme strøg fra en hexehånd der vurderer,at der er behov for yderligere afstraffelse og legen fortsætter et godt stykke tid endnu.Hun har virkelig evnen,til at vurdere.......GF
Hun påsmører et eller andet stads der føles varmt og hendes blik for nydelse fornemmes bag maskens tætsluttende læder.En oplevelse.
Det nærmer sig tiden for min afslutning og her har hun virkelig den evne,at fornemme hvordan det skal gøres.
Altså et besøg værd,der vil gentage sig
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
-----------------------------------------------
|