cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 1. sep 2026, 03:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cheries händer Sendt til Vl 9/12/2007 af Handlover
Site Admin
Site Admin

Handlover
Medlem

Cheries händer
#153560 - 09/12/2007 22:35

Jag har under en längre tid delvis läst vad som skrivs både här och på SA. Cherie får ofta mycket bra recensioner så när jag skulle färdas från mellersta Sverige till Köpenhamn föll mitt val på henne.

Väl framme vid hennes dörr ringde jag på klockan och Cherie öppnade. Hon såg bra ut och precis som jag läst blev jag ombedd att ta av mig skorna innanför dörren. När hon stängt ytterdörren placerade hon en stor balk över dörren så att ingen skulle kunna ta sig in.

Vi gick in till hennes sängkammare där vi satte oss ned för att tala om vad jag önskade, därefter blev jag ombedd att klä av mig och gå bort till badrummet vid ingången och ta en dusch. Jag hade precis duschat på hotellet men jag tog gärna ytterligare en dusch.

När jag kom ut naken och nyduschad hade Cherie fortfarande sina kläder på. Jag blev ombedd att stiga in i hennes svarta rum, därinne ställde hon mig framför en stor spegel. Vid mina sidor fanns kraftiga, spända kättingar som löpte mellan golv och tak. Cherie fäste lädermanschetter runt mina handleder och vrister. Jag fick sära ordentligt på mina ben och armar när hon fäste manschetterna i kedjorna.

Nu stod jag naken, blottat och ordentligt fastspänd som ett X framför spegeln. Cherie sa – Nu vågar jag klä av mig. Hon drog sin kroppsstrumpa över huvudet och visade upp en erotisk kropp. Cherie kom närmare mig och börjad försiktigt smeka min längtande kropp med fjäderlätta fingertoppar. Hon lät mig nästa kyssa hennes mjuka handflator. Hon smeker insidan av mina lår och mycket nära mitt kön utan att röra det.

Cherie går runt och ställer sig tätt bakom mig. I spegeln ser jag hennes sköna händer vandra över min mage och upp mot mitt bröst, hon stimulerar sakta mina känsliga bröstvårtor, smeker mitt ansikte och lägger sin handflata över mina läppar. Denna kvinnan kan verklige egga mig. Hon fortsätter en stund att reta mina erogena zoner utan att röra mitt kön.

Cherie lossar mina händer och ber mig lägg mig ner på rygg. Hon fäster min västerhand i golvet och säger åt mig att smeka mig själv med min fria hand. Hon ställer sig över mitt ansikte och håller fast mitt huvud mellan sina anklar. Jag får inte komma förrän jag får hennes tillåtelse. Hennes händer fortsätter att erotiskt smeka min kropp, flera gånger manar hon på att jag måste runka fortare. Man jag kan inte utan att komma.

Efter att Cherie hållit mig på gränsen till orgasm en stund så sätter hon sig på huk vid min sida och håller sina utsträckta handflator vid min lem och beordrar mig att komma. Jag ejakulerar nästa genast på hennes handflator. När jag inte producerar mer säd flyttar hon sina händer till min mun och befaller mig att slicka hennes handflator rena. När säden börjar tryta hämtar hon det sista som hänger från min lem och jag slickar av hennes finger.

Även efteråt är Cherie mycket serviceminded, hon erbjuder en svalkande läsk och till och med en tandborste om jag vill rengöra min mun. När jag sedan går in i hennes sovrum för att klä på mig följer hon med och talat om lite allt möjligt. Hon följer mig till dörren, lyfter av balken och kollar noga i sina speglar så att jag inte skall stöta ihop med någon buksvåger.

Tack till Cherie för en spännande upplevelse.

-----------------------------------------------

Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! -----------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: