cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 30. aug 2026, 17:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Slave-Italiensk Vl. 30/8 2009 af Afklædt_Missionær
Site Admin
Site Admin

Afklædt_Missionær
Medlem

Loc: Stor-København Slave-Italiensk
#175709 - 30/08/2009 11:17

Hun stod i en fristende stilling, fremadlæned over bordet og med brysterne næsten rørende ved bordpladen. Hun smilede drillende og bankede med en finger mod bordet.
- Jeg venter . . . .

Den eneste beklædning var en sort strumpebåndholder rundt hofterne og sorte netstrømper.

Jeg fik lægge mig på maven i sengen med arme og ben udbredt, bundet til sengestolpene. Hon bandt for mine øjne. Hvad ville nu ske? Skulle det begynde med en endefuld? I stedet følte jeg en tykflydende lotion på ryggen og en hård og god kropsmassage startede. Hun masserede mine muskler hårdt. Det sad godt. Berøringen blev for en tid blødere og mit begær blev vækket da fingrer rørde sig fjerlet på balder, nosser og toppen af min pik. Det blev gentaget, men hun fordybedede det ikke og jeg lå der med min længsel efter mere.

Så fik jeg ændre stilling. Numsen skulle op i luften. Blev det nu en endefuld? Jeg var bekymret, men i stedet pirrede hun mig med lette rørelser. Samtidligt som jeg nød det vaktes mit begær endnu mere da hun kærtegnede runt den bageste hul og runt nosser og pik.

Jeg længtede efter en mere intensiv behandling. Men da fik jeg pludselig smæk. Det var en rigtig endefuld med handfladerne. Hun nøp mig også hårdt i brystvorterne. Cherie var ikke tilfreds med min opførsel siden sidst. Jeg fik love at ikke gentage en række ting. Og hun truede med, at en anden pige skulle komme og hjælpe med spanskröret. Så var det slutt. Tænkte jeg. Men så kom der en rejæl dosis igen.

Man ved aldrig, hvad der vil ske, så da jeg blev lagt på ryggen, kunne jeg bare håbe. Hun satte sig med numsen på mit ansigt og kærtegnede samtidig min pik og pung. Hun klemte og trak. Imellem satte hun noget i mit bagerste hul og stimulerede. Smerten af hendes negle i brystvorterne og nosserne var næsten køn. Nu må jeg have luft! Hun lod mig trække vejret og satte sig på mig igen. Hendes negle føltes skarpt i nosserne. Jeg trængte til luft igen og fik lov til at ånde. Det var en intensiv nydelse, der var trukket ud på tiden, da hun holdt mig på grænsen til udlösning. Samtidig slikkede jeg så godt som jeg kunne. Så kunne jeg ikke holde længere, uden lad orgasmen komme.

Jeg blev løsladt og rejste mig langsomt. Hun tilbød mig en drink under eftersnakket. Når jeg forlade Hvidovre, havde jeg "bare" været der femten minutter mere end jeg havde betalt for. Det viste sig, at hun havde en tidsbestilling efter mig.

--------------------
Afklædt

----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! ----

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: