cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 30. aug 2026, 16:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie ballbuster

Efter besøg hos Cherie med gennembankning af nosserne, og nogle dage efterfølgende med en stemmeføring et par oktaver højere, har jeg endelig fået nosser igen til at skrive et par ord.

Det var min 2. oplevelse hos Cherie, med ønske om at hun endnu engang gav min nosser en hård behandling med sine knæ og fødder. Efter mit første besøg for laaaang tid siden fik jeg aldrig skrevet en anmeldelse, men det sker så nu!

Efter den obligatoriske lille snak om ønsker mv. og et hurtigt bad ventede jeg i spænding (og lidt angst!) og blev bestemt ikke skuffet da Cherie trådte op i frække sorte FF-stockings, højhælde sandaler og kort kjole. "Sidder sømmen lige" spurgte hun, og med skælvende hænder løftede jeg let op i kjolen og kunne kun halvkvalt fremstamme et "jaa".
Én ting er sikkert - uanset hvor ung/gammel Cherie er (jeg har virkelig ingen anelse) er hun gudesmuk og har en udstråling/karisma af sensualitet og erfaring som ingen yngre kan hamle op med.

Der gik ikke længe, inden vi befandt os i spankingrummet og tilbragte den næste lille time. Mine nosser blev om ikke pulveriseret så i hvert fald godt gennembanket. Stående blev jeg beordret til at holde fast i kæderne og sprede benene, hvorefter hun med sit djævelske lille smil :twisted: kom tæt på og BAM! fyrede sit knæ hårdt op i mine nosser, hvorefter jeg med klynk sank sammen som en sæk kartofler for min Gudinde og kunne betragte hendes smukke nylonstrømpeklædte fødder på tæt hold.

Når jeg ikke kunne stå på benene indkasserede jeg naturligvis også spark på alle fire, igen med en ordre om at sprede benene, og jeg gennem mine egne ben kunne se de smukke ben og fødder bag mig, inden der blev givet los og den smukke fod blev plantet solidt i bollerne, og jeg måtte krybe i fosterstilling med gråden tæt på.
En anden af Cheries yndefulde tortur, var regulære knæ-drops i kuglerne, og med knæet solidt plantet i kuglerne moser hun det rundt....hvilket frembragte højlydte klynk fra mig til hendes store fornøjelse. Jeg fik besked på at tage hendes høje hæle af, hvilket jeg med nænsom hånd gjorde og fik tilladelse til at kysse de smukke fødder der havde givet mig så stor smerte.

Indimellem var der også lidt kælen for pikken og nosserne med hendes fødder. Havde hun fortsat med det i længere tid og var det ikke for smerten i nosserne, var jeg kommet ud over hendes fødder....hvilket nok ville resultere i en afstraffelse af dimensioner, sådan at komme uden tilladelse.

Det hele endte i en gang himmelsk slave-italiensk (tror jeg nok det hedder) hvor hun med et fast greb om mine nosser kontrollerede udløsningen og vekslede mellem smerte og nydelse....WOW!
Jeg troede rent faktisk ikke jeg var i stand til at komme efter den seance og mine nosser var vokset i størrelse efter de mange spark og knæ, men Cherie blev ved at malke og nosserne måtte tilsidst aflevere indholdet :wink: .

Cherie er bestemt alle pengene værd......jeg håber aldrig hun stopper (!) for jeg kan ikke forestille mig en bedre ballbuster end hende.

Need2BKneed

Titel: flot beskrevet

Flot beskrivelse, Jeg må give dig ret i at Lady Cherie er en vidunderlig hex. Jeg kan mærke på dig, at du er ved at bliv afhængig af Hende, lige som jeg selv er. Hun er uberegnelig, kan være så sadistisk, at man bliver bange for Hende, Hun kan læse en og har en fantastisk evne til lige at nå til ens grænse og man føler frygt og samtidig og samtidig hengivenhed for hende. Jeg tror, Hun nyder det, at hun bestemmer over en, ja næsten ejer en. Jeg glæder mig til, at du fortæller om det næste besøg hos Hende.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: