cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 8. jun 2026, 17:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: opdragelse af en slave
Slaven Ectors møde med Lady Cherie
Det var fredag aften og jeg trænkte til noget dejligt (at blive sat på plads af en domina)
Jeg ringede til Lady Cherie og fik en aftale istand til lidt senere på aftenen
Jeg gik i bad og baberede mine slavenosser så jeg var ren og klar til at møde Ladyen.
Kørte hjemme fra og havde god tid til at fantasere om hvad Ladyen ville bruge mig til.
Nå men endelig kom tiden var der præcis. Turde ikke andet.Var ikke mere end kommet ind i venteværelset før døren gik op og den dejlige Lady Cherie stod i døren og bød velkommen.
Vi satte os ned og fik en snak om hvad der skulle ske og jeg fik at vide at blev det for hårdt hed det nåde så ville Ladyen gå videre med noget andet Stop ville legen være forbi.
Plusselig siger fruen.Hvorfor har slaven tøj på, straks rejser jeg mig for at tage tøjet af når kun at få bukserne af før Ladyen siger Hvor en slaves plads på alle fire.jeg skynder mig ned på gulvet.Ladyen spør hvad hedder det så og jeg siger tak domina Ladyen kalder mig hen til sig jeg skal hive op i blusen og Ladyen tar hårdt fat om mine bryster og siger igen hvad hedder det og jeg svarer igen. Dum som jeg er tak domina Ladyen skærer med sine negle i mine bryster samtidig med at sige BIIIIP forkert vi prøver igen.Jeg siger tak frue Endnu engang tar Ladyen hårdt fat om mine bryster og siger BIIIIP forkert vi prøver igen og denne gang sagde jeg tak Lady Cherie
Nå men jeg fik det sidste tøj af og skulle sidde på hug foran Ladyen som spør om jeg er rent
Ja jeg var i bad hjemme fra svarer jeg. Ok siger Ladyen ta om din lille slave pik med højre hånd og stik venstre pegefinger op i røven ydmyngende stilling Ladyen siger så stik din venstre pegefinger ind i munden se du er jo ikke ren kom kravl efter mig.Jeg blev beordret ind i brusekabinen og skulle tænde vandet Ladyen holdt brusehovedet det var isnende koldt men Ladyen mente ikke kunne svare sig at bruge varmt vand på en slave.Jeg rystede af kulde da jeg endeligt fik lov til at slukke for vandet fik et håndklæde og besked at tøre mig for derefter at lægge mig i slavestilling på gulvet Kort efter kom Ladyen tilbage gav mig et stramt halsbånd på og trak afsted med mig ind i stuen og bandt mine nosser og pik op tog snoren op til mit halsbånd og lavede den lige så kort at jeg ikke kunne rette mig helt op derefter bandt Ladyen mig fast til radioatoren jeg fik nogle slag med pisken Dejligt
Efter lidt tid blev jeg løsnet fra radioatoren og fik besked på at få vasket det op som stod på køkkenbordet det var hurtig overstået der var kun et par talærkner og et par askebægre
Ladyen kom tilbage med madskålen fra Ladyens hund den havde ikke spist det hele Ladyen kikker på mig og siger at sådan en slave er jo lavere end min hund Ladyen satte sig over madskålen og fyldte den med sine gyldne dråber.Jeg blev beordret til at spise og drikke det hele meget grænse overskrinde Ladyen manglede nu en askebæger jeg havde jo lige vasket dem op og sat dem på plads så ville finde en igen men det skulle jeg ikke jeg skulle bare åbne munden så kunne jeg være askebæger. Ladyen fant så et par affaldsposer som jeg blev beordret til at aflevere i skraldespanden udenfor og det skulle foregå på alle fire jeg tænkte bare der ikke kommer nogen Meget ydmygende.
Lady Cherie satte sig på en stol og jeg blev beordret til at slikke hendes støvler rene. Da det var gjort tilfredsstillende skulle jeg ta Ladyens støvler af og hun forlangte en god gang fod masage men samtidig skulle jeg slikke Ladyens tæer.
Efter det blev jeg trukket ind på briksen fik besked på at ligge på ryggen.Kan i tænke jer hvad der så skete DEJLIGT
Vi satte os og delte en cola og hyggede os et stykke tid,så skulle jeg jo hjem
Glæder mig allerede til næste gang Super dejlig Kvinde
MVH SLAVEN ECTOR :D

Titel: Re: opdragelse af en slave
Skal lige præcicere at det var i Herning Jeg mødte Lady Cherie
Hilsen til alle
Slaven Ector :D

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: