cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 8. jun 2026, 16:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Multi tasking hos Lady Cherie

Det var med stor spænding jeg satte mig ind i bilen for at sætte kursen imod Hvidovre.
Lady Cherie havde i en mail beordret at jeg skulle medbringe to flødeskumskager.

Kort tid efter at jeg havde ringet på åbnede Lady døren iført lange højhælede lakstøvler samt en meget sexy næsten gennemsigtig sort body stocking.
Lad mig sige det som det er........det var uhyggelig svært kun at se ned i gulvet, som en ægte slave jo skal.
Lady førte mig ind i 'det bløde rum' for at tjekke om jeg havde husket det jeg havde fået besked på inden hun kommanderede:
Slaven skal tage al sit tøj af og gå ud og tage et bad/vaske sin slavekrop godt og grundigt og gå tilbage hertil, hvor han vil blive hentet....er det forstået ?

Jeg skyndte mig at tage tøjet af og gå ud i badeværelset for at vaske min krop fra top til tå inden jeg spændt returnerede til 'det bløde rum' afventede Lady liggende på mine knæ.
Jeg kunne høre lyden fra Lady's høje hæle da hun nærmede sig døren og ganske rigtigt......Lady kom og gav mig et stort bredt halsbånd på og fastgjorde en hundesnor for dernæst at trække mig ind i det 'hårde rum', som om jeg var hendes 'lille firebenede ven'.
Imens jeg lå der midt på gulvet på alle fire tog Lady en stor hundeskål frem i http://www.cherie.dk stål og faktisk klaskede de to flødeskumskager ned i den.
Lady sagde så:
Nu skal slaven æde det hele og imens pisker jeg slavens røv og jeg holder IKKE op før slaven har ædt det hele......hi - hi - hi

Lad mig være ærlig.....multi tasking har aldrig nogensinde været min stærke side.....for dælen, hvor mine baller gjorde ondt.....samtidig med at jeg kun ved hjælp af min mund prøvede at få fat i så store stykker af kagerne som overhovedet muligt......det var IKKE nemt.
Jeg måtte erkende at 'jeg var den lille' og tiggede og bad Lady om nåde, da jeg ikke kunne holde smerten ud.
Ja, ja....sagde Lady......så må slaven flytte skålen herover til mig imens Lady satte sig på en stol.
Dernæst trådte Lady med den ene støvle ned i skålen og kørte foden rundt, således at den var oversmurt med flødeskum og kagecreme på sålen, på snuden og på den spidse hæl.
Slik min støvle HELT ren slave....ellers bliver du straffet sagde Lady så.
Jeg slikkede det bedste jeg havde lært og Lady spurgte mig løbende om den var ren, hvortil jeg endelig sagde ja, men Lady tjekkede selv grundigt efter i spejlet og heldigvis var Lady tilfreds ellers havde der sikkert faldet en passende straf ?
Jeg slap dog ikke for at spise AL kagen......Lady sad simpelthen på stolen og nød synet af hendes slave der kæmpede en kamp med at få det hele ned........hundeskålen skulle være tom.

Rejs dig op !....sagde Lady så, for derefter at gå igang med at binde mine nosser stramt op. Lady viklede snoren rundt om nosserne flere gange og for hver omgang blev mine nosser mere og mere presset sammen og det gjorde mere og mere ondt.
Lady isatte dernæst to klemmer med et 100 gram lod i hver af mine brystvorter.....av for den hvor de nev og hev i slavens 'patter'.
Næste 'step' var så at jeg skulle lægge mig på ryggen imens Lady tog bodystockingen af, således at hun nu var helt nøgen kun iført de højhældede lakstøvler.
Lady satte sig derefter på mit hoved og kørte sit dejlige røvhul samt hendes 'diamant' godt og grundigt rundt i mit ansigt alt imens hun spillede min pik.
Slik min røv.....befalede Lady.....jeg vil mærke slavens tunge helt oppe i mit røvhul.......dette gjorde at jeg ikke kunne 'holde det tilbage' og spermede i en vild kaskade af sperm......faktisk kom jeg til at sperme på Lady's armbåndsur......hvilket jeg med 100% garanti ville blive straffet for næste gang.

Jeg blev budt noget at drikke og vi fik en god snak inden jeg smuttede i bad og satte kursen hjemad igen.
Dejligt, dejligt frækt og fantastisk, som sædvanlig hos vidunderlige Lady Cherie.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: