cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 8. jun 2026, 13:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie!... Hun Findes S'gu!!!

Vil bare fortælle lidt, om en af mine gode oplevelser...
Med dette univers mest vidunderlige Domina.

Det skal lige siges, jeg tænder på kvinde i læder fra top til tå, samt at være i min Herskerindes totale magt.
En slags totalteater for to. 8-)

Hun forlangte, at jeg skulle tage mine dildotrusser på hjemmefra...(Og jeg må indrømme, at skulle der ske
et trafikuheld, er der nogle der der får sig et billigt grin, og det er helt fint med mig)

Well... Jeg nåede helskinet frem til min Gudinde, og ringede forventningsfuldt på.
Døren gik op... og der stod HUN iført lårlange læderstøvler, og en sansepirrende parfume.
Jeg nåede lige ind for døren og fik sat skoene, før jeg blev beordret ned på alle fire. Hvorefter jeg mærker, at der
blev sat en hundesnor i mit halsbånd.

(Tog jeg altså først på, da jeg var noget frem... vedkommer trods alt ikke alle... hvem jeg tilhører)

Herefter blev jeg trukket ind i det blide rum, med næsen meget tæt på min Herskerindes tårnhøje sylespidse stilethæle.
"Slave du har 5 sek.til at få dit tøj af...og for hvert sekund du overskrider får du et slag...og jeg tager tid"
Lød det fra den skønne! Jeg tog det stille og roligt...indtil jeg kom i tanke om, hvor god hun er med en "Bullwhip" Ups!

"Nu tager du dine trusser af, og så tager du et bad...dernæst tager du dit slaveudstyr på, og indsætter denne oppustelige dildo dog uden at puste den op...Forstået slave?...
så går jeg ind og tager noget andet på!"

På dette tidspunkt må jeg tilstå, at selv om jeg tænder vildt på kvinder iført flere lag læder, var jeg så opstemt...og tryllebundet af min Herskerindes vidunderlige stemme...duft...udstråling...og ikke mindst hendes udseende, at jeg var i ekstase.
Så var hun bare ude for at friske hendes vidunderlige læber op!...Doesn't matter...Bare jeg ser hende igen!

Skynder mig i bad, og tager derefter slaveudstyret på...
manchetter,kæder,maske,blindfold og hvad der ellers hører til.

Totalt hjælpeløs ligger jeg på min knæ, og venter på min Gudinde!!!
Pludselig kan jeg høre de skarpe smæld fra min Herskerindes stilethæle...Hun står lige pludselig foran mig, med mit hoved mellem hendes læderstøvler...da jeg ikke kan se,tænker jeg...
er det kun hendes støvler jeg kan dufte...eller har hun iført sig lædertøj...længere når jeg ikke i mine tanker.

"Hvorfor har slaven ikke sin pande i gulvet" lyder det...samtidig med det første slag fra den nihalede falder...
dernæst mærker jeg en stilethæl hårdt i min underdanige slaveryg...
derefter falder yderligere 4 slag...av for pokker! :-)
Gudinden sætter sig på sengekanten og begynder at puste min dildo langsomt op...mens min overkrop stadig er underlag for hendes spidse hæle...på dette tidspunkt er jeg nærmest ved at blive vanvittig...
Sker det her virkeligt???

"Slave jeg har taget læder på...og den eneste måde du vil sanse det på, er med din tunge...indtil jeg bestemmer noget andet...forstået?" Inden jeg kunne nå og svare...fik jeg min Herskerindes påspændingsdildo i kæften... samt yderligere slag... fra hvad jeg tror var en "singletail whip... Behøver jeg at sige, at jeg nød det!!! ;-)

"Slave... vi skal ud og gå en tur"!

Hvad der så skete...Ja det var vel nærmest en åbenbaring...for en ægte slavesjæl!

Efter seancen... fik vi en sodavand...en smøg...og en helt afslappet sludder!
Jeg kørte hjem og havde følelsen af at jeg kunne bestige Mount Everest uden madpakke! ;-)

Lady Cherie hedder dette pragtfulde menneske!

Fuld af lune, nærværende og Gudesmuk!
Hun er bare et besøg værd. Men pas på... Er stærkt vanedannende!

Ydmygst Cador!

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: