cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 8. jun 2026, 12:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: "Har du ikke besøgt Cherie før?" Af Mads
Site Admin
Site Admin

Har du ikke besøgt Cherie før, har du dit livs oplevelse tilgode.
Jeg kan godt lide en blandig af lidt domina, lidt av og en masse blid kælen. Det kan være svært at finde, men Cherie forstår at sætte sig ind i dinne enerste ønsker og lidt til. Hun er fuld af overraskelser og ting du ikke har oplevet før.
Et par praktiske bemærkninger, lokalerne er velholdte og smagfudt indrettet og en ting mere, som jeg sætter stor pris på, der er bad både før og efter.
Vil du godt holde diskret, så parker på Åmarkens stadion, så er der under 5min. gang til Cherie.
Når du ankommer til Cherie, spørg hun til dinne forventninger, det kan godt være svært at svare på, men hun har en utrolig evne til også at forstå det der ikke bliver sagt.
Ved mit besøg, startede Cherie med at binde mine kugler op, havde aldrig prøvet det før og var meget spændt på hvordan det føles, behøver jeg at fortælle, at min rejsning allerede der var fantastisk.
Og det er ihvertfald ikke sidste gang hun gør det.
Herefter fik jeg smæk, med fluesmækkeren og den mangehalede, samt lidt ryk i snoren der var bundet om kuglerne.
Og så er man endnu mere ophidset.
Hun ber mig herefter om at tage din kjole af og hver eneste forkerte bevægelse bliver belønnet med et ryk i snoren.
Cherie ber mig om at massere din lækre numme, jeg kan godt lide at massere en smuk kvindekrop, så det nød jeg virkelig og kunne bare ikke lade være med at kysse den, blev strak belønnet med et ryk i snoren og fik at vide det havde jeg ikke fået lov til, ophidsende, ophidsende.
Cherie ber mig så om at jeg slikker Hende i nummesen, noget jeg virkelig godt kan li, hvordan hun så ellers vidste det.
Hun ber mig lægge mig på ryggen og snæker sit skød ned over mit lem, samtidig med at hun niver mig i brystvorterne, det kan hun bare det der, forhelvede hvor gjorde det dejlig ondt.
Så får jeg endelig lov at kysse Hendes dejlige skød, mens hun ophidser mig endnu mere, hun holder en pause og sætter sig så jeg ikke kan få luft, endnu en ny og uventet oplevelse.
For så at slutte af med en fantastisk gang ophidsende Italiensk.
Vi afsluttede så med en afslappende snak om løst og fast, samt en fremvisning af hendes lidt mere avangserede rum.
Så er der noget at sige til det kun kan gå for langsomt, med mit næste besøg.

Lang tid efter dit besøg vil du opleve at der dukker episoder op, der får en hvis lemesdel til at vokse.
Så tænker du måske nok ligesom jeg gjorde først, det koster sku nok kassen, men her tag du fejl, Cherie er yderst rimelig i sine priser, for en time du aldrig glemmer.
Mads.

(Anmeldelse flytte fra min blide anmeldelses bog!)

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: