cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 31. aug 2026, 00:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Nybegynder, der snuser til det sorte univers
Har i lang tid vimset om Cheries hjemmeside og tankerne har fået frit spil i alt for lang tid.... Nu er det, NU!
Bestillte tid og kørte, Nu eller aldrig. Velankommet var det en noget streng tone, der kom mig imøde. Og jeg var mildest talt paf og fik faktisk lidt sved på panden. Er det her virkelig mig? ... Halv time aftalt, afkrydsningseddel afleveret og penge op af lommen. Ned på alle fire...Hen i badet på alle fire og fik så den kolde bruser af føle på alle fire og kun den kolde bruser, imens jeg slikkede vand af Cheries støvler... Ikke lige det jeg havde forestillet mig, men jeg komme jo for at prøve grænser af og overraskes....
Blev bundet stramt op, og så blev min kæreste ven også bundet op, som det aldrig er set for. Var klart noget der tændte og gjorde ikke nær så ondt som man ellers skulle tro. Lidt piskeslag (blide) her og der og hen over lillevenen Aaavvvv... Blev lagt ned stadig bundet. Cherie sætter sig oven på mit ansigt, imens min kære ven får en noget pirende behandling.... Der bliver trækket i snorende om lillevennen samtidig med at jeg næsten ikke kan få vejret....Hmmmm... jeg blev pirret og ægget til bristepunktet. Pludselig og samtidig får det bagerste hul også en tur, noget jeg aldrig har prøvet. Troede ikke at det kunne være så rart...
Og ja, klimaks bliver nået til fulde....
Rigtig god oplevelse for en nybegynder. Jeg er nærmest helt udmattet. Hun ved klart, hvad man gør og hvad der skal til....
Set i bakspejlet skulle jeg have været bedre til at definere mine ønsker...Men det er svært når man er så grøn som jeg! Good luck allesammen!

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: