cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 30. aug 2026, 23:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Varför står jag här och strippar? Omvendt_Missionær 1/11.08
Site Admin
Site Admin

Omvendt_Missionær
Medlem

Varför står jag här och strippar? 01/11/2008 16:56

. . . . framför spegeln i mitt sovrum. Och med en fräck G-sträng som täcker pik och pung? Men som skulle passa bättre på någon yngre och snyggare.

Jag visste inte vad jag gav mig in på när jag en mörk afton sneddade över den gamla landsvägen. Men om man alltid visste det så skulle det aldrig hända något spännande. Till slut hittade jag rätt adress. Jag ringde på och ställde mig så, att hon skulle kunna se mig innan hon öppnade.

Hon var inte riktigt som den bild jag hade byggt upp, men ungefär. Hon var sexigt klädd helt i svart, med strumpebandshållare över trosorna samt behå, strumpor och en mycket genomskinlig, tunn svart sak över allt detta. Beskrivningen är kanske lite förvirrad men det var i den ordningen jag såg alltihop. Hon tog emot mig vänligare än vad jag trodde en domina skulle göra, trots att jag var något sen. Men vänligheten försvann så småningom. Så här vid första besöket hade jag med mig en blomma, i hopp om att dominansen då skulle bli mindre hård.

Vi gick igenom mina preferenser och gränser. Här kunde jag ha kommunicerat bättre, trots att jag föresatt mig att vara tydlig. Jag valde nog bort en del saker, som jag skulle ha njutit av.

Sedan beordrades jag att strippa till tonerna av en helt omöjlig låt. Där träffade hon min ömma punkt direkt. Det blev fiasko-artat men jag fick inte höra så många kommentarer – i alla fall inte då . Därefter ut i duschen. Hon gav förhållningsregler om hur jag skulle uppföra mig och frågade om jag hade förstått.
-Ja, Lady Cherie , svarade jag och fick beröm för att jag själv hade förstått hur man skulle svara henne. Jag kröp till SM-rummet, samtidigt som jag öppnade och stängde dörrarna för Lady Cherie.

Jag fick slicka hennes stövlar, även under sulorna, och blev sedan tillsagd att ta av henne den tunna klänningen. Det gjorde jag klumpigt och jag var dum nog att inte vara olydig och utforska hennes kropp (men så är jag också bara en dum slav). Så jag samlade endast ihop till en lätt tillsägelse. Jag kunde i alla fall även i närbild konstatera att figuren var snygg och brösten fina.

Lady Cherie är bra på att binda upp pik och nosser och kan en del tricks. Det var både pirrigt och smärtsamt. Även bröstvårtorna fick känna på lite smärta genom hennes naglar.

-Så. Lägg dig nu på rygg!
Hon placerade numsen över mitt ansikte. Detta hade varit väldigt fräckt att se på internet och det var det nu också.
-Stick in tungan! Jag lät den glida in och ut. Hon såg till att jag fick svårt att andas. Face-sittingen höll på ett bra tag men hade gärna fått hålla på ännu längre. Jag njöt av det men behöver lära mer.

-Nå, eftersom du inte kunde göra detta riktigt så får du försöka göra danskt ordentligt i stället.
Hon såg till att vara en liten bit ovanför mig, så jag fick jucka underifrån. Det smärtade i mina bröstvårtor när hon skulle hindra mig från att gå för tidigt men jag kunde ändå inte hejda mig. Det upptäcktes när Lady Cherie tog av kondomen. Hon kom fram till mig.

-Se, nu kom du innan du hade tillåtelse, sa hon mjukt. Det må vi göra något åt.
Jag suckade, för jag förstod vad som skulle komma. Hon höll kondomen framför min mun.
Om man nu ger sig in på något, så skall man göra det fullt ut. Så jag drack. Jag visste att det inte skulle smaka något, det hade en dam sagt - såvida man inte hade ätit mycket lök eller vitlök. Och det hade jag undvikit. Om det fanns virus eller bakterier, så var det ju mina egna. Jag blev överraskad av att det var varmt. Och så mycket det var! Lady Cherie gav mig beröm för att jag drack utan att konstra.

Efter en avrundning fick jag en Cola och ett långt eftersnack om lite av varje. Hon sa en del som jag har nytta av under kommande seanser. Jag har för resten ända från början varit inställd på fler gånger. Lady Cherie är en hård och bestämd, men empatisk, domina.

Men varför står jag nu här och strippar?

Jo, för det var inte slut där. Jag skrev en hälsning i hennes gästbok och det ledde till en del förhållningsregler från henne. Till exempel att jag skulle köpa ett par fräcka ”herre-g-strengs trusser” och med dem på öva mig att strippa till Tina Turners Private Danser . ”Du skal nemlig strippe til det nummer perfekt!”

Det kändes helt fel först men undan för undan känner jag mig säkrare på mig själv. Så länge ingen ser mig. Och det var intressant att köpa G-string. Så jag köpte två stycken.

Nästa steg följer när jag kan det så bra, att jag vågar dyka upp i Hvidovre igen.

----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! ----

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: