cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 30. aug 2026, 23:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: "Naken och bunden" Vl. 18/11.08 Omvendt_Missionær
Site Admin
Site Admin

Naken och bunden
Omvendt_Missionær
Medlem

18/11/2008 09:01

Naken och bunden. Jag förstod att jag var ensam. Det hördes inte ett ljud, förutom musiken i bakgrunden. Tiden gick. Fortfarande inget tecken på att något skulle hända. Jag hade sagt att jag inte frös efter att ha blivit duschad kallt - som en hund - men nu kändes det allt lite. Ännu inget livstecken. Så hördes en dörr stängas resolut.

Det gick sedan en minut utan att att jag hörde något. Så smektes mitt bröst av mjuka fingrar. De smekte på olika ställen. Däremellan några smått smärtsamma nyp i bröstvårtorna. Fingrarna var fjärilslätta. Det blev ett uppehåll. Handflatorna vilade ett kort ögonblick mot mitt bröst. Hon var bakom mig nu. Hon tryckte en del av sin kropp mot mig. Det var skönt. Kanske hon var naken helt och hållet. Hoppas det. Smekningarna fortsatte och blandades med smärta i bröstvårtorna. Min pik och mina nosser fick också smekningar. Allt detta fortsatte ett tag och det fick det gärna göra.

Nu stod hon plötsligt framför mig. På något sätt förstod jag det. Det smärtade till ordentligt i bröstvårtorna. Jag fick en förnimmelse av att hon tog bort sina händer men smärtan var kvar. Det måste vara klämmor av något slag. Smärtan blev mycket värre. Den var skarp så in i bomben. Jag hade gjort något fel. Talad danska är inte alltid lätt att förstå, så jag uppfattade inte vad det var jag hade gjort och om jag skulle göra avbön för något. Nu var det praktiskt taget outhärdligt. Vad hade jag gjort? Hon var arg. Åh, det var när jag leddes in i duschen och passade på att ta en ordentlig titt på behagen underifrån. Och enfaldigt nog hade jag fällt en kommentar till på köpet. Jag hasplade ivrigt ur mig att jag nu förstod att detta var fel av mig.

- Vil du gøre det igen?
Jag lovade att jag aldrig skulle göra så mer. Lady Cherie tvekade. Klämmorna, eller vad det nu var, togs så bort och smärtan försvann. Men det värkte fortfarande.

Svedan i stjärten talade om för mig att hon nu stod bakom mig. Hon värmde upp min ända med en piska, kändes det som. Men det var spanskröret som gjorde rejält ont.
-Og du bider ikke damer i benene!

Det blev hårdare och hårdare. Jag hade nafsat henne på benen också, i stället för att enbart slicka stövlarna. Och det fick jag lida för nu. Så jag lärde mig att inte göra så igen. Jag bedyrade att jag lärt mig min läxa. Piken blev uppbunden och fick sedan också lite pisk. Dagen efter upptäckte jag faktiskt ett litet blåmärke på piken. Det gör emellertid inte så mycket. Om någon i sporthallens dusch skulle upptäcka detta, så måste han detaljgranska min snopp. Och då säger han nog inget. Det fanns i alla fall inga märken på resten av kroppen.

Händerna löstes och jag beordrades att sätta mig på numsen och sedan bakåt ner på rygg för att spännas fast i golvet. Face-sitting gick bra, för det fanns en öppning framför munnen, men jag tycker det är bättre utan mask. Min ställning var inte direkt bekväm. Det gick att sticka ut tungan och jag slickade allt jag kom åt. Det var mjukt och gott. Jag fick svårt att andas. Lady Cherie lät mig få luft när hon märkte att jag inte klarade det längre. Detta upprepades några gånger.

Nu smektes pik och pung. Cherie klämde och drog. Vassa saker stack in, så att det smärtade. Naglarna, antagligen. Och så kändes det som om något nästan pumpade eller sög. Slave-italiensk, förstod jag. En vätska skvättes över pik och pung. Emellanåt så stacks ett finger in i anus och stimulerade. Allt detta i kombination var bland de bästa stimulanser jag upplevt. Jag stönade.
-Nu går det snart!
Hon tog till naglarna igen och höll dem kvar.
-Går det, siger du? Hon skrattade retsamt.
-Nej, Lady Cherie.

Det fortsatte på samma sätt ett bra tag. Jag stönade högt och ihållande, oerhört mycket mer än jag brukar göra. Hon hejdade min utlösning ett par gånger till. Jag skäms för att säga det men jag riktigt gnydde faktiskt. Länge och högt. Och så stönade jag växelvis. Jag gnydde och jag stönade. Till slut gick det. Jag bad faktiskt om lov först. Det var en lång orgasm. Klatten hamnade på magen.

Det var skönt att släppas fri, för jag darrade i händer och fötter, nästan som i kramp. Det var också hög tid att få av den otympliga lädermasken.

Cherie gav mig en Cola och jag fick ett långt eftersnack även den här gången. Det satt fint. Det var inget knussel med tiden men även den här gången kändes det ändå allt för kort.

----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! ----

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: