|
Forfatter Indlæg: Et opstød og en fantasi udleves Af "Bjørnen" sendt til VL. 01.02.2002
Forfatter Indlæg: Et opstød og en fantasi udleves
Bjørnen
Medlem
Medlem # 1122
Sendt 01 Februar 2002 22:33
--------------------------------------------------------------------------------
Kære logebrødre og –søstre
Først et lille surt opstød. Jeg er skuffet over mange af jer, logebrødre, hvorfor skriver i ikke flere anmeldelser. Jeg ved godt jeg ikke har skrevet mange, men dog nogle.
Som kommunal ansat er lønnen ikke specielt høj, hvorfor besøgene hos de søde piger sjældne. Men når det sker, deler jeg min glæder med jer.
Så åben en øl eller skænk jer en god whisky(gerne single malt), sæt jer ved tastaturet og skriv om jeres besøg hos gudinderne. Det er en glimrende og billig måde at genopleve gode minder på
Efter dette opstød til det væsentlige.
Jeg havde i nogen tid haft en stor lyst til noget mere avanceret. Dog ikke noget med pisk, brændmærker og nåle, men bare lidt let dominans, hvor jeg blev bundet og ”udnyttet” af en sød repræsentant af det modsatte køn.
Da det var min debut ud i det mere vovede og ”farlige” søgte jeg om råd og vejledning på logen. Det var ikke et overvældende antal svar der kom på den streng, men Janice og Blomstermanden kom med tilbud og gode råd på mailen. Ja altså Janice med tilbudet og Blomstermanden med rådene.
Janice virkede måske lidt mere avanceret end mine svage begyndernerver kunne klare, men måske en anden gang.
Blomstermanden kom med forslag til gudinder og råd om at tænke grundigt over mine grænser. En stor tak til ham for dette, han er virkelig en logebroder, der bekymre sig om sine brødre.
Udover overstående søgte jeg med lys og lygte efter den helt rigtige gudinde, en der var tilpas erfaren, men samtidig at have en gudinde krop. Mit ønske var at min debut ud i det lettere avancerede skulle være en succes og grundighed belønnes jo i reglen.
Den, der søger skal finde; står der vist et sted, om der så menes gudinder må stå hen i det uvisse.
Efter moden overvejelse faldt mit valg på Cherie, hun levede op til mine krav.
Så efter et par mails og lidt chat med Cherie, oprandt dagen, hvor jeg skulle leve min fantasi ud.
Nybadet, nybarberet både foroven og forneden, samt velduftende mødte jeg op i Hvidovre, fandt huset, rundt om hjørnet, tjekkede at der stod ikke optaget på døren, en dyb indånding, banke på, døren gik op.
Den smukkeste heks, jeg har set, åbnede døren og bød mig ind. Vi præsenterede os. Cherie bad mig tage skoene af. Derefter vi gik ind i køkkenet og snakkede om vejr og vind, samt logen. Cherie havde lige nogle småting, hun skulle klare, hvilket egentlig passede både mig og mine nerver fint.
Så gik vi ind i de hellige haller, satte os på gulvet og snakkede lidt om min fantasi, Cherie spurgte ind til, hvad der var i orden og hvad der ikke var.
Så skulle seancen starte, jeg blev bedt om at tage tøjet af og lægge mig på sengen.
Så kom Cherie ind iført en bh og g-streng. Hvilket syn, en helt igennem god krop og de mest frække øjne. I hænderne havde hun nogle manchetter med snor, så blev jeg bundet på hænder og fødder. Pulsen steg, hvad var det jeg var ved rode mig ud i ?
Cherie tog tøjet af, hun var smukkere end jeg havde troet og det eneste jeg kunne var bare at ligge og æde hende med øjnene. Så satte den skønne sig ved min side og fortalte mig at fra nu af talte hun til mig, ikke med mig, og om jeg forstod det. Da jeg sagde ja, fik min brystvorte et nap, så min krop gav et spjæt. Så fik jeg at vide det betød jeg ikke måtte sige noget. ”Forstår du det? Jeg nikkede. Herefter fik jeg rem om hovedet og over øjene. Sidder den, spurgte hun og Bjørnen hoppede lige i fælden og svarede ja, efterfulgt af endnu et nap og endnu et spjæt.
Så begynde Cherie at ae og kradse forsigtigt over hele min krop. Hun gav mig en kompliment omkring min duft, jeg sagde tak og fik endnu et nap. Jeg fik bundet noget om lille bjørn og fik lidt fransk er jeg næsten sikker på.
Jeg fik besked på at åbne munden og kysse og slikke hendes bryst. Herefter tog hun remmen af mit hoved så jeg igen kun se. Cherie fortsatte med at give fransk og jeg fik besked på at slikke hende. Så fandt hun en dildo frem, jeg havde en sød frygt for, hvor den skulle hen, men det var nu Cherie, der ville have fornøjelsen og more sig lidt med den med mig som passiv tilskuer. Efter lidt pirrende leg gik Cherie i gang med fransk til mig, efterfølgende red hun mig.
Herefter løste Cherie mine ben, satte sig mellem dem og begyndte at give mig olie svensk. Jeg fik at vide at jeg skulle sige til, hvis jeg var ved at komme, jeg fik et niv da jeg svarede ja. Så udspillede sig noget af det frækkeste og mest frustrerende jeg har prøvet, en skøn kvinde siddende mellem min ben legende med min pik, mens hun ser ligeså uskyldig ud som en skolepige, velvidende jeg ville give alt for at råkneppe(undskyld udtrykket) hende. Da jeg var lige ved at komme stønnede jeg. ”Jeg kommer snart”. Et nyt niv og lidt ro, hvor hun undersøgte mine nosser og bagerste hul.
Så begyndte hun igen med det svenske til jeg sagde til(nu havde jeg lært det). På et tidspunkt tiggede og bad jeg om at Cherie ikke nok ville ride mig eller om jeg ikke måtte få lov til at slikke hende. Hun mente ikke jeg havde fortjent det, hun spurgte om jeg ville have lov at skikke hendes bryst, jeg nikkede, hun lænede sig indover mig så lige nøjagtigt ikke kunne nå. ”Nå, du ville ikke alligevel”, sagde hun drillende og satte sige igen mellem mine ben. Sådan fortsatte Cherie´s misbrug af mig, indtil hun forbarmede sig over mig og lod mig komme.
Jeg blev tørret, blev bundet op. Herefter snakkede vi lidt om min oplevelse. Fik tøj på talte lidt mere om alt og ingenting. Så gik turen hjem med et stort smil, for nok var pelsen blevet uglet, men en fantasi var levet ud på den bedste måde.
Afsluttende må jeg sige det var det bedste besøg, jeg endnu har haft hos en glædespige.
Jeg tror dette skyldes flere faktorer, dels havde jeg gjort mit hjemmearbejde ordentligt, dels er Cherie meget professionel i ordets bedste betydning.
Cherie, du fortjener et stort bjørnekram.
Til sidst må jeg bare sige, jeg ser frem til at have en tudse for meget en anden gang, så ved, jeg hvad den skal bruges på. Så når i ser en bjørn på cykel med fråde om munden og en tudse i lappen på vej til Hvidovre, så er det bare mig, der er på vej til Cherie.
--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser
--------------------------------------------------
|