cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 10:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Endnu et besøg hos Cheri af Osten
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: Endnu et besøg hos Cheri
<Osten>
Ikke medlem

Sendt 14 April 2004 11:01
--------------------------------------------------------------------------------
Hej Cherie
Tillader mig lige at lægge en kopi af en historie jeg også har lagt på SMlogen herind

I en kedelig stund, syns jeg lige jeg ville delagtiggøre logens brugere i en lille oplevelse jeg havde hos Cherie for noget tid siden.

Det havde endnu en gang lykkeds mig at komme forbi Cherie. Og da jeg havde været der før, og fået en fantastisk omgang bondage, var jeg ikke i tvivl om hvad jeg ville have...
Cherie spurgte om vi ikke skulle prøve noget lidt anderledes.... Den var jeg selvfølgelig med på. Penge til én times ophold skiftede hænder, og jeg hoppede ud under bruseren.
Ren og afvasket ude igen, kom jeg ind i Cherie´s "soveværelse". På gulvet, foran sengen, havde hun stillet en af disse her monstrummer til at lave mavebøjninger med. Et slags stativ som man kan lægge sig ved, og så ellers lave maverulninger. Jeg må indrømme at jeg rynkede lidt på næsen, og havde lidt svært ved at se fidusen i den genstand... men
-"eeej kom nu Osten... jeg vil gerne prøve den her af på dig" Nå ja, hvor intet vover intet vinder....

Jeg blev beordret til at lægge ved stativet (som hvis jeg skulle lave maverulninger), bare længere oppe end normalt. Herefter blev mine hænder og albuer FASTGJORT til siderne af stativet. Cherie bad mig smide bene op om tværpinden (der hvor man holder fast med hænderne), og så blev til ellers spredt rundt om den og så grundigt fast. Tværpinden var så højt oppe, at mine haser ikke kunne nå, uden min røv hang lidt over gulvet. Dette lagde bare yderligere til følelsen af at være hjælpeløs....
Så gik Cherie ellers igang med torturen. Mine brystvorter blev nevet godt og grundigt, alt imens hun satte sin lakklædte røv tungt på mit ansigt, så jeg KUN kunne få luft når hun ønskede det (FAAAANTASTISKT). Jeg EEEEEEEEEELSKER bare facesitting/smothering hos Cherie. Der bliver bare SLET ikke lagt fingre imellem, og man har virkelig fornemmelsen af, at hun nyder at ha´ den magt der er forbundet med at man INTET kan gøre.....

hrmm, nå Ost... nu ikke lade sig rive med, og kom tilbage til historien...

Nå, men Cherie sad jo på mit ansigt og styrrede min vejrtrækning, alt imens hun pirrede og torturrede mig
Da dette havde stået på et stykke tid, gik Cherie ud af rummet og efterlod mig stang hamrende liderlig, til mine egne tanker... Jeg ved ikke hvor længe jeg har ventet på hende, men hun kom selvfølgelig tilbage til sidst.
Dog ikke uden at give mig bind for øjnene og kneble mig først.

Cherie satte sig mellem mine ben, og begyndte at pirre mig i og omkring Dette gjorde hun, alt imens hun skiftevis begyndte på sit berømte Italiensk (det skal lige sige at jeg ikke er længere end 1-fingerstadiet hvad angår ) Men Cherie ville gerne udvide mig lidt .
Det var simpelthen fantastisk. Følselsen af, at INTET kunne gøre er helt ubeskrivelig. Hun kunne gøre nøjagtig som det passede hende.

Dem der har besøgt Cherie kender enden på historien. Jeg blev tirret og pirret, næsten til tåre. Cherie gav til sidst efter for mit klynkeri og lod mig komme. Det gav efter i hele kroppen, og jeg begyndte at ryste over det hele mens jeg gav ALT hvad jeg havde. Cherie blev ved med at malke, så det næsten føltes som 2 sammenhængende orgasmer. Igen var det helt vildt ikke at kunne "slippe væk" da jeg kom, men at jeg bare var NØDT til at acceptere at Cherie blev ved og ved med at malke mig, men hun pirrede mig i .

I kan jo nok se, at jeg bare bliver NØDT til at besøge hende igen...

Osten

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: