cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 10:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: En tak til Cherie" Vl. 03.09.2004 af "Happy"
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "En tak til Cherie" Sendt til Vl. 03.09.2004 af "Happy"
Anmeldelser >> Anmeldelser af piger i København og Sjælland.
Happy
Medlem

Reged: 25/06/2004

En tak til Cherie...

Jeg har ikke rigtigt kunne finde ud af hvilket board denne anmeldelse høre hjemme på. Men da jeg ikke syntes den henvender sig til personer der tænder på SM ligger den som den gør. Det er selvfølgelig moderator frit for at flytte den.

Nedenstående er min debutanmeldelse. Ikke fordi jeg ikke har besøgt en massagepige før, men jeg har bare aldrig følt der har været noget at skrive om. I går havde jeg en meget speciel oplevelse og specielle oplevelser kræver specielle forklaringer. Derfor har jeg delt denne anmeldelse op i tre dele indledning, selve akten og til sidst konklusion så dem der bare er interesseret i hvad der skete under selve besøget kan springe alt det uden om over.

Indledning

Jeg er en fyr først i 20´erne. Første gang jeg besøgte en massagepige var jeg 16, det skal dog siges at jeg altid har set ældre ud end jeg er. Jeg har derefter gjort det en ca. 10 gange. Grunden til at jeg benytter mig af den service som disse kvinder tilbyder er ikke at det er den eneste måde jeg kan få sex på. Når jeg går til en massagepige er det for det første fordi der kan jeg tillade mig kun at tænke på at jeg skal tilfredsstilles og for det andet for at prøve nye ting og rykke grænser.

Desværre har det vist sig at jeg 7 ud af de 10 gange er gået fra stedet med en sort sky hængende over hovedet, ikke på grund af min kæreste da netop de 7 foregik før jeg mødte hende men på grund af jeg har følt mig beskidt og dum fordi jeg har brugt så mange penge 10 min frem og tilbage med en pige der ikke gør det af lyst. Som årene gik bliver man jo klogere og jeg stødte på venuslogen, har faktisk læst med herinde jævnligt de sidste 3-4 år med enkelte pauser. Dog uden at deltage da ikke føler jeg har så meget at komme med men derimod syntes det er utroligt spændene og følge med i div. Forumer på det store net og se hvordan de små samfund fungere, men det er en helt anden debat.

Når man læser med i anmeldelser på venuslogen igennem længere tid kan man ikke undgå at støde på udtrykket ”italiensk”. Så for 2 år siden startede jeg bilen og kørte til Hvidovre spændt som en bue på hvad det skulle bringe mig, og for første gang kørte jeg fra en massagepige uden den sorte sky over hovedet. Egentligt ikke fordi det italienske havde givet mig en ”ud af kroppen” oplevelse, frækt var det og det har været inspiration til mange eksperimenter siden, men fordi jeg havde mødt en massagepige der for det første kunne sit håndværk og for det andet virkede som om hun nød sit arbejde og for det tredje ikke prøvede at lade som om jeg var hendes drømmefyr i de 30 min. jeg var der. Jeg har nemlig bagefter fundet ud af at de tidligere piger jeg har besøgt enten har været østpiger der kun gjorde det af økonomiske årsager, eller også har det været smukke og dygtige piger der helt sikkert kan deres kram. Men for mig er det turn off når en pige ligger og stønner når hun kun gør det fordi hun tror det er det jeg vil høre.

Nu vil den opmærksomme læser nok sige ”jamen hvorfor forklare du ikke bare pigen det”. Det er såmænd fordi i det øjeblik jeg nærmer mig et ”lysthus” lukker jeg fuldstændig i og bliver genert og kan ikke sige andet end ja, nej og måske, og det er helt sikkert også det der har ødelagt mine oplevelser igennem tiden. Som et eksempel kan jeg nævne at jeg arbejder et spytkast fra Seductiongirls og har læst meget flot om dem, men om jeg tør gå derind… nixen. Det sjove er at jeg i det private liv er den der går ind og tager lederrollen, men når jeg kommer på udebane lukker jeg af.

Det bringer mig tilbage til Cherie. Hos hende går man ikke bare ind og smider tøjet og kaster sig over i sengen. Der skal man forklare hvad der er man vil. Og hvis man svare at hun skal bestemme forløbet får man det svar at så forgår det med pisken i hånden. Det var for mig en utroligt stor grænseoverskridelse at fortælle et andet menneske at egentligt kom jeg for at stikke min … op i hendes aller hemmeligste hul. Men jeg fik hvad jeg kom efter og gik glad hjem. Glad nok til at jeg for første gang valgte et års tid senere at besøge Cherie igen, uden andre besøg i mellemtiden.

Denne gang var det italiensk jeg kom efter da jeg mente og stadig mener det er et område der skal udforskes. Da selve akten var overstået forklarede Cherie at hun havde svært ved at læse mig da jeg hele tiden undgik hendes øjne og da jeg lå stille hele akten uden rigtigt at sige noget. Hun nævnte så at ”pirringsbondage” måske ville være en mulighed for mig, da det ifølge hende tit var nemmere for folk at give slip når de ikke kunne se noget. Jeg gik hjem med det i tankerne og var et eller andet sted sikker på at jeg havde fundet kvinden der kunne give mig en speciel oplevelse og det kunne hun.

Akten.

Mange lange sommerdage fuld af arbejdstimer gjorde at jeg havde fået et økonomisk overskud som jeg mente skulle bruges til den oplevelse jeg så længe havde håbet på at få. Jeg sendte en mail til Cherie om en aftale engang i næste uge. Det længe ventede svar udeblev men da jeg ved hvor meget forsinkelse der er på Hotmail for tiden og da jeg stort set ikke havde tænkt på andet siden jeg sendte mailen valgte jeg efter et par dage at sende en sms til Cherie. Enden på det hele blev at kontaktede hende her igennem Venuslogen og vi skrev lidt frem og tilbage. Godt nok havde hun planlagt en tur i biografen men heldigvis fik jeg lavet en aftale med hende samme aften.

Afsted til Hvidovre efter arbejde, pakkere bilen og gå den lange gang med bøjet hoved om og ringe på. Efter den sædvanlige puslen blev døren åbnet af en efter min smag utrolig smuk kvinde med en udstråling der gør en forskel. Ind kom jeg og jeg syntes faktisk det var rart at være ventet. Den sædvanlige smalltalk der ved første forsøg gjorde mig nervøs hjalp mig faktisk denne gang til at slappe mere af. Jeg blev sat i sengen og hun spurgte ”hvad skal der ske?”. Naiv som jeg var svarede jeg at som jeg havde skrevet til hende ville jeg gerne domineres dog uden at det skulle gøre ondt. ”Jamen hvad skal der ske?” spørg hun. Der må jeg indrømme at jeg ikke anede hvad jeg skulle svare, jeg havde faktisk regnet med at hun ville sørge for resten. Efter jeg havde kørt i ring blev vi enige om en ½ time hvor jeg ikke vidste hvad der skulle ske, bare det ikke gjorde ondt.

Jeg smuttede ud og tog et tiltrængt bad og kom derefter ind i sengen og lagde mig på ryggen. Cherie kom med div remedier til at spænde mig fast, og det blev jeg, først armene og så benene. Da jeg troede at jeg var spændt helt ud siger hun selvfølgelig ”lidt længere herned” så til sidst var jeg helt spændt ud, på et tidspunkt tænkte jeg på at hvis hun hev mere ville jeg svæve frit over sengen. Jeg fik et sæt ”briller” for øjnene med den forklaring at igennem dem kunne man se hele den sorte verden. En ting der mindede om et lagen blev lagt over mig og Cherie begyndte at køre sine hænder rundt på min krop, først ovenpå ”lagenet” og sendere under. Noget jeg speciel bed mærke i var at hun også tog om mit ansigt flere gange hvilket jeg af en eller anden grund følte var ret ophidsende.

Efter lidt tid kunne jeg mærke at hun uden på ”lagnet” kørte hendes bryster rundt i hovedet på mig og pressede dem flere gange ned mod min mund. Det næste står lidt uklart men som jeg husker det begyndte hun at kærtegne mine nedre dele og da kalorius stod op fik den regnfrakke på med efterfølgende fransk. Derefter blev ”lagnet” fjernet og pludselig kunne jeg mærke hendes numse ved mit hoved. Jeg fik bestemt besked på at slikke hende hvilket jeg gjorde alt hvad jeg kunne situationen taget i betragtning. Det gik over i facesitting hvilket jeg har læst om men aldrig prøvet. Det var nu ikke fordi det tændte mig specielt, men jeg kan ikke lade være med at være imponeret over den måde hun totalt kunne styre min vejrtrækning med hendes underliv.

Efter lidt tid fik jeg sagde hun at hun jo lige så godt kunne hente nålene når jeg lå der. Jeg tænkte at det selvfølgelig var en del af legen eftersom vi jo havde aftalt at det ikke skulle gøre ondt. Hun kom tilbage og jeg kunne høre det raslede. Igen tænkte jeg at hun ville skræmme mig, men pludselig kunne jeg mærke noget der føltes som en nål køre rundt på min krop. (det viste sig senere at være en dims der mindede om en spore fra en ridestøvle) Nu er det så hukommelsen med rækkefølgen begynder at svigte lidt men som jeg husker det var lillemand gået ned med flaget pga tanken om nålene og efter lidt fransk satte Cherie sig ned imellem mine ben og begyndte på lidt italiensk. Efter kort tid sagde hun et eller andet og pludselig følte jeg en satans smerte i min ene brystvorte. (skal lige siges at jeg er lidt af en pivskid) Jeg var sikker på at hun havde stukket en nål i min brystvorte, smerten forsvandt men kun kort. ”Er du klar igen” og så blev der sat hvad der viste sig at være et krokodillenæb på min brystvorte hold kæft det gjorde ondt!!!! Jeg tænkte at jeg ville leve oplevelsen fuldt ud så jeg ville ikke sige stop selvom jeg bestemt ikke syntes det var en del af aftalen, heldigvis sagde hun efter hvad der føltes som en evighed men sikkert kun var 30 sek at jeg skulle sige til når det var for meget. Forvredet som jeg lå fik jeg fremstammet at det var nu. Den anden brystvorte fik også en kort tur men jeg tror hun fornemmede at jeg ikke var helt begejstret for smerten. Hun gik tilbage til det italienske og fortsatte et styk tid indtil hun sagde noget om at hun jo lige så godt kunne hente noget mere som jeg nu lå der.

Hun kom tilbage og satte sig mellem mine ben og jeg kunne mærke hun pressede noget imod mit bagerste hul. Ind røg en dildo som ved nærmere eftertanke godt kunne have tålt en smule mere smørelse, men ikke at det blev ubehageligt på noget tidspunkt. Det viste sig at den også kunne vibrere og det var en super ophidsende følelse som fortsatte resten af akten. Det italienske som vel egentligt var blevet til svensk med en dildo i røven fortsatte et stykke tid og jeg troede flere gange at nu skulle jeg komme, også fordi at jeg trods manglende tidsfornemmelse kunne regne ud at den halve time måtte været gået. Men hver gang jeg troede det var nu stoppede hun. Indtil nu havde oplevelsen ikke været så stor som jeg havde håbet på men pludselig begynder hun at nive lidt i min utroligt ømme brystvorte og tvinger mig til at stønne hvilket jeg gør da smerten er uudholdelig, hun kunne have fået mig til hvad som helst på det tidspunkt. Heldigvis ser jeg først bagefter at jeg er bundet med sløjfer som jeg selv kunne have bundet op!

I det hun tvinger mig til at stønne sker der på kort tid det at jeg når et sted hen jeg aldrig har været før. Det begynder at flimre for mine øjne bag den sorte maske, jeg stønner mere og mere og højere og højere, min mund begynder at snurre ligeså mine arme, det er ligesom jeg giverslip på alt selvkontrol og min krop trækker sig sammen. På det tidspunkt er jeg glad for at være bundet fast da jeg ellers ville være rullet sammen i en stor klump. Jeg har aldrig prøvet noget ligende og troede faktisk ikke det var muligt. Efter at have været i noget der mindede om et minut i den spændte tilstand kom forløsningen endelig, en orgasme som jeg aldrig troede mulig. De efterfølgende minutter husker jeg ikke undtaget at jeg var lidt rundt på gulvet og min mund snurrede. Derefter lå jeg med sådan en ”det var satans” følelse, endelig havde jeg fat i noget af det jeg ledte efter. Og oplevelsen blev fuldendt af at jeg fik et glas sodavand og vi lå og snakkede i ca. 10 min om løst og fast. Jeg tror meget af oplevelsen ville være gået spildt hvis jeg skulle haste ud i bilen og til at tænke på alle mulige andre ting. Efter de 10 min. med afslapning tog jeg endnu et bad og forlod stedet en stor oplevelse rigere, og med smil på hele vejen hjem.

Konklusion.

Jeg kom til Cherie som søgende, jeg fik en stor del af det jeg ledte efter. Jeg fandt ud af at jeg ikke tænder på smerte, men omvendt er jeg i tvivl om det var smerte der fik mig derud hvor jeg var. For smerten var uden tvivl det hele værd. Jeg har lært min lektie og fundet ud af at ved først given lejlighed tømmer jeg mit hoved og skriver de fantasier ned som jeg gerne vil opleve. Og en efter en ad gangen sender jeg dem til Cherie med efterfølgende besøg. Jeg er overbevist om at hos Cherie kan du få det du vil, om det bare er en hurtig gang svensk eller hård sm så finder du det. Men får at få mest muligt udbytte skal du vide hvad du kommer efter. Denne konklusion kan hurtigt lyde som en ung fyr der er blevet besat af en Gudinde men det er ikke tilfældet. Jeg har mødt en kvinde der kan give mig det jeg søger hvilket er uforpligtende professionel nydelse ud over mine normale grænser imod betaling. Jeg kan uden at blinke anbefale Cherie til alle der som mig ikke har prøvet at give slip på sig selv og bare flyde med, i skylder jer selv det.

Af ulemper ser jeg en fare for at ”normal” sex med min kæreste ikke længere er det samme. Men så alligevel føler jeg mig privilegeret at i en så ung en alder at have haft en sådan oplevelse. Nu her over 24 timer efter er jeg stadig en gladere person end jeg var for to dage siden, jeg skal ikke kunne sige om nyhedens glæde lægger sig på et tidspunkt men helt sikkert er at jeg rider med på bølgen så længe som muligt.

Jeg beklager at denne anmeldelse er blevet noget lang og måske rodet men hvis jeg ikke kan fortælle oplevelsen fuldt ud så gider jeg ikke. Og til Cherie, vi ses snart igen!!!

Over and Out
Happy

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: