cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 13:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie på besøg i Aalborg Vl. 06.10.2004 af Aalborgenseren
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Cherie på besøg i Aalborg" Sendt til Vl. 06.10.2004 af "Aalborgenseren"
Aalborgenseren
Medlem

Cherie på besøg i Aalborg

Hej

Nu må det vist nok være tiden hvor det er min tur til at lave en anmeldelse af en pige.
Jeg har tit siddet og set på de berømte gudinder på nettet og selvfølgelig også på logen som holder til alle steder undtagen Aalborg.
Det er som om de dejlige piger ikke kan komme længere end til Vejle f.eks., eller hvis de sådan rigtig er på langtur, kan de godt strække den helt til Århus. Ikke fordi der ikke er dejlige piger heroppe, men de er jo ikke så kendte og har ingen hjemmesider hvor man kan se / læse om dem.
Men så når der endelig er en pige der finder vej til Danmarks dejligste by Aalborg , så bliver man da nødt til at besøge dem, og det var så hvad jeg gjorde, det var Cherie der fik besøg af mig .

Fik aftalt et besøg over mobilen med hende i Borgergade 3xx.
Ringede på døren på slaget 18.00 og skønheden lukkede op, byder en velkommen og følger een ind i hulen.
Vi fik hurtigt ordnet verdenssituationen, Cherie begyndte at spørge om hvad jeg ønskede at få tiden til at gå med, vi aftalte 3/4 time med pirringsbondage, + Cherie`s speciale "italiensk" og afslutning med urin. Cherie spurgte om der var noget der måtte gøre ondt, jeg svarede at lidt ondt måtte det godt gøre.
Vi fik ordnet det økonmiske, og fik besked på at tage tøjet af og ligge mig på sengen, hun ville straks komme tilbage, da hun kom tilbage fik jeg straks at vide at sådan skulle jeg sku` ikke ligge, om på maven det gik, fik begge håndled bundet fast til hovedgærdet, benene blev vistnok også bundet fast til hovedgærdet, fandt faktisk aldrig ud af det , men bagenden stak ihvertfald lige op i luften til fri afbenyttelse.
Cherie begyndte at massere rundt omkring på min krop, så kom der et eller andet klisterværk på min pik og bagende, og så gik det der ud af med fuld fart, pikken blev maseret og en af Cherie`s fingre blev stukket op i min røv, for fanden hvor var det godt .
Cherie husker åbenbart godt at der var noget der godt måtte gøre lidt ondt, for pludselig fik jeg sådan nogle slag i rumpetten af hendes flade hånd at det sagde smask.
Endelig fik jeg lov til at blive befriet og vendt om på ryggen, men ak, een blev bundet totalt fast til sengen igen, så skulle hun lige prøve hendes wartenberg-hjul ( tror jeg nok det hedder ) på mig, først kildrede det noget så skrækkeligt , meen skal love for at sådan blev det ikke ved, det hjul kan sandelig også gøre ondt .
Cherie ville også have noget ud af det, hun satte sig lige oven på mit ansigt med hendes skønne duftende mis, derefter fik jeg besked på slikke hendes mis godt og grundigt, sådan en besked overhører man jo ikke .
Efter et stykke tid trykkede Cherie med hele sin vægt hendes bagdel ned på mit ansigt, (ikke fordi hun er overvægtig) men sådan føltes det, derfra var det sådan set Cherie der bestemte hvornår jeg skulle have lov til at trække vejret, pyyyha det var hårdt.
Alt skal jo som bekendt have en ende, blev løsnet fra sengen og beordret til at ligge mig på gulvet ude i en gang belagt med klinker, der var ingen gulvvarme
Nu vidste jeg godt hvad der skulle foregå, hun satte sit dejlige skød lige oven på mit ansigt, Cherie åbenede for sin vandhane, tror hun havde drukket flere liter vand inden jeg kom på besøg, våd blev jeg i alt fald.
Afslutningen var hendes italienske menu, må indrømme at jeg ikke kan huske den i detaljer, for det var den bedste udløsning jeg nogensinde har fået hos en glædespige, det var som om alt gled over i en anden verden, det kan ikke beskrives, men det jeg kan huske var at hun maserede pikken samtidig med at hun brugte en finger dybt oppe i røven på mig , hun kører een helt op på toppen, stopper og begynder forfra igen, det gjorde hun et utal af gange indtil jeg ikke husker en skid mere af hvad der foregik.
Da jeg kom så nogenlunde tilbage til virkelige verden gik turen i bad, derefter en snak med Cherie om løst og fast inden jeg blev lukket ud igen.

Om jeg kommer igen og besøger Cherie: JAAAA
Har på fornemmelsen, at jo flere gange man besøger Cherie, des jo bedre bliver det, Cherie er en pige man skal lære at kende, hun vil have klar besked på hvad man ønsker under besøget, hun går ikke på kompromis med sit job.

Borgergade er blandt de 3 bedste steder i Aalborg, hvor der findes ca.40 steder af mere eller mindre kvalitet.

mvh Aalborgenseren

----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard af piger i øvrige land
--------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: