cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 30. aug 2026, 22:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie – med (rabat )mærker 2/3 2009 af Face-it
Site Admin
Site Admin

face it
Medlem
Cherie – med (rabat )mærker

Jeg hører til en dem der går efter gode rabatter, på benzin , fyringsolie, rødvin, bøffer, skruemaskiner, biler og nu også på gudinder. Idet jeg læser på Cheries hjemmeside www.cherie.dk at faste kunder kan blive medlem af en club, og at man i denne kan opnå rabatter. Dette måtte jeg bare undersøge. Så jeg meldte mig ind –det er gratis – og mailede så lidt med den skønne Cherie. Der så mundede ud i at jeg bestilte en tid i sidste uge. Det er min oplevelse at man får rabat efter hvor ”fast” en kunde man er, ligesom i en bank hvor man kan få en lavere udlånsrente, hvis man i forvejen har et stort engagement.

Dagen og tiden oprandt, og jeg ankom til Hvidovre. Blev lukket ind , af med skoene ( og jeg fatter stadig ikke hvoffo det ) og kom ind i lyset hvor jeg rigtigt kunne se denne skønne quinde. Og igen ser hun bare pisse godt ud. Hun sætter sig på hug i hjørnet ( som altid ) , jeg på sengen i værelset der dufter lækkert.
Så snakker vi eller om alt muligt; krisen i branchen, krisen i al almindelighed, feriesnak og sidst men ikke mindst hvad skal vi lege. Aftaler en time i den hårde afdeling, med smerteleg, opbinding af de ædlere dele, åndedrætskontrol og den gode slave italiensk som afslutning. Jeg tager tøjet af og tager et bad , men hexen skifter til noget mere passende .

Hun har nu et lækkert læderkorset, lårlange støvler samt en lille g-streng. Og ser nu bare pissegodt ud. Jeg bliver bundet på gulvet , på en ny og djævelsk facon. Nosserne bliver bundet sammen på djævels facon med en snor ned til mine fødder. Da alt er på plads, siger hun : rejs dig op ! Jeg prøver på alle mulige måder, men må give op , da snoren mellem fødder og nosser bare er for kort. Jeg kan ikke rejse mig , uden at rive nosserne af. Hun gentager ordren et par gange, og jeg kan mærke at jeg nu er den lille , hun har magten. Men rejse mig kan jeg sgu ikke, jeg giver op, siger jeg til sidst. Hun slår en hånlig latter op og siger et eller andet mindre pænt om mig. Idet jeg ligger ned binder hun så snoren mellem nosser og fødder op – og trækker til !!! der kunne jeg mærke både hjerte og det hele stå helt stille, for hun trak sgu til !! men hva skete der ? snoren blev sgu bare længere – det var en elastiksnor , og da hexen havde trukket den laaaaang så slap hun og jeg fik et stort svirp på nosserne, med tydelige (rabat) mærker til følge . Det fik vi så sammen et godt hjerteligt grin ud af !! Dette er et godt billede på at Hexen næsten altid har et nyt påfund , en ny leg eller en ny kinky ting at lege med. At det er en ny lege hver gang, og ikke bare den samme igen og igen. Det holder jeg meget af .
Resten af legen var med lidt flere (rabat) mærker - nogen ordrer, men også med humor og charme. Jeg har ikke oplevet andre end Hexen der kan give svensk på den måde – hun kalder det italiensk – men fedt er det ! da hun samtidig giver mig facesitting med kontrol af luft varer det ikke længe før jeg må overgive mig i en lækker orgasme.

Jeg bliver budt en sodavand , og mens jeg drikker denne og lige får pusten snakker vi igen om løst og fast. Hun er kanon god at tale med og hvis hun har en kæreste eller mand , er han sgu bare pisse heldig ! tænk at have en quinde der på en gang ser kanon godt ud, har en glimrende empati og er en fabelagtig elskerinde.

Der er nu gået nogen dage siden jeg var hos hexen, rabat mærkerne er nu væk – men oplevelsen er noget mere langtidsholdbar, heldigvis !! den med elastiksnoren griner jeg stadig af !!

Face

----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! ----

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: