cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 13:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Smækkeparty i højere luftlag, og dog i knæ...Vl 05.11.2004
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Smækkeparty i højere luftlag, og dog i knæ..." Sendt til Vl 05.11.2004 af Gl.Bootdog
glbootdog
Bruger

smækkeparty i højere luftlag, og dog i knæ.....

d.4/11 sket der noget ret vildt i mit ellers så fattige liv... jeg var inviteret til party en torsdag eftermiddag kl.1400....
ankom (for en gang skyld før tid) og blev næsten lukket ind af en meget tiltalende yngre m/k i høje røde støvler og stramt latex outfit...spændende, desværre var der lidt omskiften så jeg måtte lige vente 5 min... det blev skæbnesvangre 5 min, for i den laaaaaage ventetid blev jeg kommanderet på arbejede ( så sluk dog den mobiltelefon).... og naturlgvis på et ret kritisk tidspunkt havde jeg hexen i rører, "hvad blir du af" kl. var da 1432... øv jeg kommer senére, hvis der er ok.... "DU KOMMER" højtaleren og min trommehinde byttede for et kort øjeblik plads... forstået...back to work !!!
Vel ankommet kl. 1642 blev jeg lukket ind af den søde m/k, der var et eller andet bekendt.. men diskretionen forbyder mig at gætte.... efter at have udfyldt en kort formular om likes and dislikes, fik jeg lov at hilse på Madame-Helene, og blev så beordret i bad...herefter kom Hexen flyvende og kommanderede rundt med mig, på knæ kravl, ind på gulvet, panden i gulvet, om på ryggen.... tak skæbne hun er krævende... i rummet lå der et utal af slaver, og madame helene havde kastet sig over den uskyldige "døråbner" i de høje røde støvler, tak skæbne hvor der blev pisket/spanket, først med et træbat og så den lange whip fra OWK, den stakkel som han/hun jamrede sig, jeg var lige på nippet til at gribe ind, da noget tyndt sort snor forvandlede min pi. til noget der mindede mest om 22 cm snøret medister.... op og stå (den kvinde ville ha' gjort sig i armeen) kommandere hexen, herefter blev der viklet vitavrap om de ædlere dele og så på knæ igen. Alle slaver i rummet blev nu kommanderet i rundkreds, fremad kravl, hold afstanden, hårde piskeslag blev blandet med skinger kommandoer..... min baller sveg allerede.... da det var nok... blev jeg svinebundet som aldrig før, hænderne bag nakken, siddende på knæ, for pludselig at blivi surret total sammen, intet kunne jeg bevæge, jeg var som en overdimentioneret american footbal, og blev brugt som sådan, madame helene troede tilsyneladende at man kunne sparke til mig, uppss, den sad, men det var for ingenting at regne , mod den ubønhørlige tortur af mine sagesløse brystvorter som hexen gik i gang med, for slet ikke at tale om den "opbundne medister"...forestil dig hvad der sker når alt er snørret sammen, du ligger på ryggen oven på dinne hænder og arme og så finder lange skarpe negle dine blottede "nødder" som er totalt spændt sammen ... tak skæbne !!! Åndedrætskontrollen var næsten en fornøjelse at gennemleve, fremfor den smertefulde, med vidunderlige afslutning som gennemstrømemde min sammensurede krop.....:-)
På vej ud i badet (på knæ naturlivis) nåede madame helene lige at stemple min bag, med et par ordentlig stiller.... Man kunne nemt fristes til at komme til smækparty en anden gang, men om man vover at komme til tiden.. TAK SKÆBNE ;.)

ærbødigst
glbootdog:-)
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
-----------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
IP: Logget

<Dick>
Ikke medlem

Sendt 15 November 2004 22:09
--------------------------------------------------------------------------------
Dick
bruger

Reged: 30/12/2001
Svar: 9
Re: smækkeparty i højere luftlag, og dog i knæ..... [Re: glbootdog]

"Hvis buk er det..."?
Ja...Madame Helene og Madame Cherie kørte et formidabelt parløb! Hvis du svarede at bukken var Cheries fik du hurtigt smerter at føle...dine stakkels brystvorter gennemgik en hård omgang og omvendt hvis du svarede at bukken var Helenes var Madame Cherie hurtigt over dig så den stakkels slave var i vildrede hvad jo også var meningen. *GG* = godt gået!
Joh det var spændende - vi var fem slaver ad gangen så det nye flotte spanking rum (Madame Cherie's) gav mange smertefulde lyde fra sig og det i sig selv gjorde at man skælvede - hvornår var det mon min tur? Det var en god oplevelse da disse to flotte Dominaer virkelig kunne deres ting. En lidt ældre fedladen slave havde åbenbart ikke vasket sig grundigt nok forinden og derfor måtte han modtage mange slag i røven fra Cheries læderrem..av..av!
Jeg selv blev lagt på ryggen på en bænk og spændt fast.
Brystvorterne fik en ekstra omgang hver gang én af Dominaerne "kom forbi" - uha..da..da
Pludselig blev mit ansigt dækket af en dejlig røv m.m. og det var en facesitting der virkelig tog luften af én *S*
Så tog Cherie et stort lys og sterinen væltede ned over mine stakkels nosser og pik samt brystvorterne...tak..tak.
Afslutningen foregik i baderummet for mig og en anden slave hvor vi lagde os på gulvet. Over os stod Helene og Cherie og så skal jeg love for der kom gang i vandladningen fra de to damer. Derefter fik vi besked på at "at spille den af" - Madame Helene anbragte sit smukke røvhul over min mund og jeg kunne mærke hvordan det vibrerede og udløsningen kom da også voldsomt.
Alt i alt en skøn oplevelse som jeg varmt kan anbefale.
Pigerne respekterer dine grænser - selv misforstod de at jeg ikke ville have mærker (det ville jeg virkelig gerne have) men det må så vente til næste SMækkeparty?
With submissive regards
Dick

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: