|
Forfatter Indlæg: "En rigtig Domina" Sendt til Vl. 14.12.2004 af "Bukkeslaven"
bukkeslaven
Medlem
Reged: 15/11/2004
En rigtig Domina
En rigtig Domina
Jeg ankom præcis kl. 11.00 og havde en træbuk med, som Hun havde givet mig ordre til at lave, den skulle kun samles. Jeg var så nervøs at jeg rystede.
Der stod Hun, jeg fik næsten et chok, da jeg så Hende, det var ikke løgn, det var rigtigt, jeg syntes næsten ikke, jeg havde set så smuk en kvinde før.
Vi talte kort og Hun bad mig tage tøjet af og gav mig et stålhalsbånd på og en lang tung kæde i halsbåndet. Hun forklarede mig, at det var godt, det var af http://www.cherie.dk stål, så kunne det tåle at blive vådt.
Derefter blev jeg sendt ind og samle bukken, det var temmelig varmt, og det varde ikke længe inden, jeg var badet i sved, jeg kravlede ind og knælede for Hende og meddelte at bukken var færdig, Hun fulgte med tilbage, og da Hun så bukken, fik jeg for først gang set et smil på Hendes ansigt. Hun strøg mig let over skulderen og sagde:
”Du sveder slave, jeg tror, du skal have et bad, jeg har indstillet temperaturen.”
Hun fulgte med ud på badeværelset, og jeg stod i brusekabinen og lukkede op for vandet, det var iskoldt.
”Kalder du det for et styrtebad.” Hun greb bruseren, og jeg blev kølet ned, jeg prøvede at sende Hende de mest bønfaldende øjne, men så kun et sadistisk smil.
Derefter førte Hun mig ind til bukken. Bandt mig fast tværs over bukken i de ringe der var anbragt på bukken, midt på den bjælke, der styrede bukkens stabilitet, sad der også en ring, Hun bandt en snor omkring mine kugler og førte snoren ned til ringen og strammede til. Mine ben var fikseret mine arme var, og ved den mindste bevægelse gorde det ondt i min kugler.
Hun stillede sig op foran mig og sagde:
”Jeg vil nu piske dig, du får to gange hvad uret viser kl. er nu 12 , hvor mange slag skal du have?”
” 24 ”
”Hvad hedder det?”
”24 Madame Cherie.”
”Hvis du beder om nåde, tager jeg dig med til OWK, så skal du nok få lært ikke at kny.”
Nej, hvor hun kunne slå.”
Jeg blev derefter lænket til et øje i gulvet og lå ca. en halv time, da hun atter kom med en tallerken fuld af hendes gyldne dråber og bad mig drikke dem, mine hænder og arme var bundet på ryggen, hvilke ikke gjorde det nemmere at drikke.
Kl. var 13 jeg skulle igen piskes, denne gang med en pisk fra OWK, et par slag snoede sig ned over siden. Det gjorde afskyeligt ondt og slog hul i huden. Jeg blev atter lænket og lå med armene bundet fast på ryggen. Jeg lå nok en times tid, da der kom en kunde som skulle have en hård omgang, jeg blev tvunget til at give ham fransk, det havde jeg aldrig prøvet før, han kom med et brag, så jeg måtte have gjort det godt, for først gang fik jeg ros af Madame Cherie, og Hun sagde at jeg skulle belønnes. Jeg fik lov til at masere Hendes balder og fik en flaske cream , jeg varmede det godt i hænderne inden jeg begyndte at masere Hende, Hun kom med nogle små suk, Hun nød det virkeligt, jeg fik også besked på at slikke Hendes endehul og et øjeblik hendes guddommelig elskovslæber.
Jeg lå atter tilbage i min ensomhed, pludselig var Hun der igen.
”Læg dig på ryggen, Hun stillede sig tværs over mig og pludselig satte Hun sig med alt kraft, det kom som et chok og jeg mistede alt luften.
”Luk munden op og Hun spyttede mig i munden og gik igen.
Fem minutter efter satte Hun sig tværs over mit ansigt, og jeg fik hendes gyldne stråler.
Jeg lå atter alene Hun kom igen og bad mig onaner Hendes slave lem. Jeg spurgte om Hun ikke nok ville.
” Nej, lød Hendes ordre, du kan tag hjem, og jeg vil give dig besked om hvordan og hvornår ,du må udtømme min slavelem. Og så er det forresten ikke mere din slavelem men min!”
Jeg har endnu ikke fået lov til at tømme hendes slavelem og lider i stilhed..
Se det var en rigtig Madame og så er det ikke engang løgn.
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
-----------------------------------------------
|