cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 8. jun 2026, 10:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Heartlessbitch i Hvidovre" Vl 09.05.2005 af AK
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Heartlessbitch i Hvidovre" Sendt til Vl 09.05.2005 af "AK"
ak
medlem

Reged: 24/05/2000

Loc: Fantasiens rige. Heartless bitch i Hvidovre

Hvis man vil forkæle sig selv – og dagen i øvrigt bringer én til djævleøen og endda lige igennem Hvidovre, er sagen oplagt. Man skal da bevillige sig selv et stop på Asminderødvej.
Således tilsmilet af flere sammenfaldende heldige omstændigheder kunne jeg for ikke så længe siden kontakte Hexen i Hvidovre. Hende I ved den lille sorte med vorte på næsen. Som hun selv præsenterer sig på Venuschatten.
Nu havde der næppe været nogen idé i at anmelde Hexen igen, hvis det havde været et ordinært besøg. Hun er glimrende anmeldt tidligere og med god grund en af de mest velrenommerede i faget.
Men dette blev noget ganske særligt. Ganske vist har jeg perifert haft enkelte berøringer med det sorte rum, men egentlig aldrig for alvor prøvet det af. Ikke på grund af manglende nysgerrighed, men sikkert mere, at fantasien aldrig har overtrumfet det banale nok til at det blev en egentlig grænseoverskridende handling.
Hexen ville det anderledes!!!
Selvfølgelig skulle man af med sko og kluns først og en tur under bruseren. Det hører med til et besøg på den mest renlige af alle rene klinikker (der er ikke et hjørne, der ikke kan slikkes med tungen). Selvfølgelig skulle en aftale på plads og en kontant afregning for den bestilte tid.
Men derefter var der ikke mere overladt til min egen fantasi. Og det var en ny og spændende oplevelse. Det sorte rum, tja, hvad oplever man det som med bind for øjnene? Og et klæde over hele kroppen. Og en dristigt klædt kvinde, der lægger en på en briks, binder armene med vel dimensionerede remme og begynder at tirre og pirre kroppen på forunderligste vis, udenpå og indenunder lagenet, der dækkede kroppen. En slet skjult trussel om at bruge nåle (hvilket jeg aldeles ikke synes om) og en usikkerhed hele seancen igennem, om det ville blive virkelighed (det gjorde det heldigvis ikke). På et tidspunkt satte hexen, denne vidunderlige kvinde, jeg ikke længere kunne se, men kun ane, sig mellem mine ben og løftede dem op over sine lår på den mest ydmygende måde. Derfra havde hun formentlig udsigt til alle mine herligheder på én gang. Og derfra kunne hun styre dem, mens jeg lå viljeløst og bare havde at finde mig i det. Alle dele af kroppen fik sit, ingen erotogene zoner var skånede. Fra top til tå.
Som jeg tidligere har beskrevet det efter en italiensk lektion, måtte kroppen lade sig piske op til de højeste niveauer, åndedrættet gik i stå – jeg følte, at det var minutter – men det var det nok ikke, ”orkanen rasede rundt i kroppen og hjertet hamrede, så det vel kunne sprænges derved” (som det passende kunne hedde i dette eventyrår). Til sidst måtte jeg overgive mig til et orgasmisk uvejr, som jeg sidst oplevede i samme hus ved en tidligere lejlighed. En total ud-og ind-af kroppen-oplevelse, som kun er en forundt ganske få gange i livet.
Men! Der er en ende på alting. Også på denne leg. Dog tog det adskillig tid, før jeg blev bare en anelse klar i hovedet igen. En extrem mathed var resultatet de første minutter herefter. Og hexen lod mig have dem i fred. Ingen tegn på utålmodighed, kun en opmærksomhed. Jo, jeg havde det excellent, brugt, skakmat, færdig.
Er der da ingen ende på, hvad denne kvinde kan vise en mand af livets mysterier? Tilsyneladende ikke. Ikke to gange har været ens, men den højeste tinde er nået hver eneste gang. Hvad kan dog hexen, som stort set ingen anden kan? Jeg aner det ikke, vil måske heller ikke vide det, for så er det jo ikke længere en overraskelse.

ak

--------------------
If you absolutely positive gotta kill every motherfucker in the room
.... accept no substitute: AK-47

-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
-----------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: