cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 13. jun 2026, 12:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: lady c...nye side af glbootdog
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: lady c...nye side:-)
<glbootdog>
Ikke medlem

Sendt 20 Juli 2005 15:40
--------------------------------------------------------------------------------
.....beklager men jeg så IKKE nogen ny side af CHERIE... hun er nøjagtig lige så modbydelig dejlig ond som hun har været længe... og dog, måske lidt mere ond.... :-)

Stedet 10
Tiden 10
Udstyr 10
Pigen 10
Påklædning 10
Mål og midler 10
...alle ud af 10,5 mulige ;-) Hun er suveræn.... jeg havde en aftale om at knæle på alle 4 med kuverten i munden præcis kl.1730 (ikke nemt at nå den ringeklokke fra den højde...) men det gik, skarpe trin bekendtgjorde at noget spændende var under opsejling.... det første syn var en par SMukke spidse korte støvler.... kuverten blev flået ud af munder, godt man har skiftet mælketænder, ellers var der røget en rokketand... kom ind KRAVL, skoene af,tøjet af, i bad og herud igen , NEJ PÅ KNÆ... der er altså gået er sergent tabt i den quinde.... da jeg efter kort tid fandt mig selv på knæ i forrummet blev slavens fjæs tildækket med den fedeste ultimative læder helmaske fra FETTERS... chok hvor er det lækkert... strammet godt til i siderne og sikret med det indbyggede halsbånd...... hænderne belagt med machetter bag nakken kravl efter mig.... vel inde i rummet blev slaven tøjret på knæ med hovedet sænket til et eller andet, herefter forssvandt Lady C.... for kun at vende tilbage i det fedeste læderouitit...NEJ jeg kunne intet se, men jeg duftede hver en cm..... herefter blev slaven bastet og bundet så intet, absolut intet kunne rørers, Lady C vidste erfaringsmæssig at hun havde med et større "pillebarn at gøre" så de små ivrige fingre var buttet i læderhandsker som var lænket sammen med håndledsmachetterne.... siddende på knæ blev alt surret sammen så stramt så man jeg må ha' ligner en rullepølse just før den tilstundende højtid..... herefter blev slaven blot væltet bagover og lå nu totalt blottet og totalt hjælpe/forsvarsløs..... INTET kunne man gøre, mod skarpe negle, barske klemmer, stramme lædersnører, for slet ikke at nævne noget der mest af alt mindede om et "pælebor" som trængte ind det mest ubejligede sted..... uden varsel explodede slaven, men Lady C... undlod at bemærke det, fortsatte sin ganske ondfulde udnyttelse og nægtede at tro på de spage overbevisninger det "fettede" ud mellen sprækkerne... først da man blev snørret op, slap kaskaden ud.... for "fetters" det var godt..... heldigvis var det svært at få slaven løsnet og befriet, så det tog sin ffrydefulde tid.... Time is the one think som Lady C.. tilsyneladende også har nok af.... der blev budt på noget koldt og en dejlig "rundkredsevaluering på gulvet" under samtalen blev man tilbudt tjansen som forklædepyntet spejlepudser i høje hæle....sikken et tilbud, mon man tør sige ja ????

Med hovedet dybt bøjet, respekt Lady C....

ærbødigst

glbootdog....:-)
--------------------------------------------------------------------------------
IP: Logget

<B.H.>
Ikke medlem

Sendt 19 August 2005 23:33
Hvis ikke du søger tjansen, så gør jeg jeg!

Lady Cherie er en ener, der hver gang får mig til at komme tilbage.

Det blik, når hun driller og piner. Afmagten og hendes total kontrol.

Smukke øjne der tvinger mig i knæ, ved hendes støvler.

Så blide de kan være, samtidig vildt onde, der får mig til at glemme alt andet.

Hendes kontrol, min glæde!

Ydmyges

B.H.
( der venter på at få tildelt sit slavenavn af ladyen)

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: