cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 13:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Sms-idiot" Vl. 20.12.05 af "Jorgen"
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Sms-idiot" Sendt til Vl. 20.12.05 af "Jorgen"

jorgen
Bruger

Reged: 08/07/2004

Sms-idiot.

Sms-idiot!
Smack sagde det, og Gudinden, (i mine tanker min private domina)snerrede”Hvilken del af ring forstår du ikke?
Jeg kunne mærke fem fingre på min kind. jeg prøvede at forklare at jeg ikke kunne ringe fra mit job, men kun sende sms. Havde jeg ikke svaret dig på en sms om du skulle ringe? Jeg sidder ikke og smser med folk, jeg vil høre en stemme!
Optakten var jeg gerne ville bestille tid, men på sms, og helt ærligt havde jeg bombarderet Lady Cherie med sms’er om mine ønsker, hendes påklædning, og min fantasi hård bondage i læder.
Nu troede jeg at hun ville lukke mig ind, men nej, du kan få en tid om 1½ time, jeg har en gæst om lidt, jeg venter dig der! Døren blev lukket og så stod jeg igen der, men med en meget rød kind efter en hård lussing, ligesom jeg ønskede mig, efter min fantasi.

Der var jo ingen tvivl jeg kom tilbage efter 1½ time, denne gang medbringende en buket røde roser, mest af alt ville jeg fri til hende på stedet, men jeg nøjes med at se hendes øjne blive varme, der kikkede intenst ind i mine ”Nåh du er nok ikke færdig med at smse?” i min 1½ time hvor jeg drev rundt i Hvidovre, må jeg indrømme jeg nok tændte lidt op under Lady Cherie, ved at smse lidt endnu, godt opspil til det der var mine ønsker. Pengene blev afleveret og der kom et meget sigende blik badeværelset, bad og lig i slavestilling når jeg kommer ind, så skal jeg lære dig at adlyde!

Jeg skrubbede mig, det bedste jeg havde lært og skyndte mig ind og lå på gulvet. Min Gudinde kom ind og jeg kunne ane at hun var klædt i læder fra top til tå. Min stilling blev rettet til, med små kærlige spark, som straks blev afløst af en hård hæl med ordene: Hvad kikker du på? Dit hovede skal i gulvet, smack sagde det igen…nu var mit hoved i gulvet. Lady Cherie diskuterer man helt klart ikke med.

Nu blev jeg iført en læder helmaske, som blev strammet til om mit hoved, klapperne til mund og øjne blev isat, og jeg blev iklædt læder spændetrøje, mine nosser blev bundet og med et ryk fik hun mig ind i hendes lokale, fæstet til manchetter og der fik hun mig op og svæve. Jeg hang i et edderkoppespind, som hun havde strammet til om min krop, mine fødder havde forladt gulvet for længst, hjælpeløs hang jeg der, med mine ben spredte, og tænkte på mine nosser der var bundet ned til en kæde i gulvet. Min smukke domina begyndte med at smække mig blidt med et spanskrør. Slagene blev hårdere og hårdere mens mine nosser blev længere og længere. Kærlige strøg med spanskrøret afløste slagene der blev hårdere og hårdere, imens jeg blev belært om at man ikke skal smse men ringe. Jeg lovede at jeg at jeg altid for fremtiden ville ringe og ikke smse.
Nu blev jeg løsnet og kom ned på gulvet, men stadig med mine ben oppe i luften, frit tilgængelig, som Lady Cherie sagde, mine nosser var ret ømme men det var ikke en ting som min gudinde havde tænkt sig at tage hensyn til, for et læderklædt knæ blev placeret hårdt og præcist på mine røde ømme nosser, min skat se nu er det vi skal se om du kan vise mig noget drengeonani, du spiller din pik. Nu blev masken og spændetrøjen afmonteret og Lady Cherie satte sig på mit hoved, og Cherie ved hvordan man sidder på en slaves hoved, hun kontrollere nemlig åndedrættet. Jeg kom i et brøl som blev kvalt af de stramme læderbusker, ”Bevares” nu kikkede Cherie ned på mig smilte det der smil, jeg har set før, med at hun vidste at hun havde givet mig en kanonoplevelse, som hun sagde engang, det din krop fortæller mig lige nu, giver bare så stor tilfredstillelse, meget mere end andet, at se dig tilfreds, det du viser kan ingen penge eller roser betale. Alle mine drømme var blevet afprøvet, lige fra lussinger til jeg var frithængende i luften, til facesittingen. Efter et bad og en sludder og et varmt kram med tak for roserne, luntede jeg ud i natten. Her en uge efter er jeg overbevist om jeg må smse min gudinde igen, når jeg igen får råd.

Ærbødigst jorgen

Ps tak for hjælp til genåbning af handle.
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
-----------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: