cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 7. jun 2026, 01:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: En stakkars nordmann hos den danske hex.

En lille historie om straff, trøst og belønning.

Efter å ha bodd i Danmark i godt over to år følte jeg savnet av en streng oppdragerinne, og jeg begynnte å lete. Da fant jeg Lady Cherie og avtalte et møte med henne i Hellerup den 20. mars. Jeg bor riktignok i Nordjylland, men en tur til København fristet, samtidig som jeg da også kunne besøke en av mine andre passioner, nemlig operaen. Denne kombinasjonen av tukt med spanskrør og derefter nær tre timer sittende på en meget sår bagende viste seg å være en prøvelse av dimensjoner, men det er jo slik også en opera skal være, ...lidelse og passion :wink:

Vel, jeg ankom med stor spenning møtestedet i Hellerup, og ble møtt av en utrolig flott kvinne i et like flott og sexy antrekk, hvorpå hun førte meg ned i det meget velutstyrte kjellerom for bdsm. Her ble jeg beordret til å kle meg naken for så å ta en dusj. Deretter pekte hun strengt på den lærkledde spankingbenken, og det var følgelig duket for en time i den gudebenådede hexens vold.

Først oppvarming med et flatt trestykke. I starten forsiktige rapp, så hardere og hardere inntill bakenden var passe varm for så å motta de virkelig harde slag med spanskrøret. Disse måtte telles av mig, og da jeg kom titt og ofte ut av tellingen, startet hun likeså godt på nytt og uten nåde med de hardeste slag jeg noen sinne har mottatt. De siste ti ble så utført enda hardere og i et meget hurtig tempo, hvorpå jeg glemte meg helt og tellet fra 50 og oppover på norsk og ikke med dansk tellemåte. Dette var en kostbar feil!

Når avstraffelse så var ferdig, kom først trøst og til slutt belønningen. Trøst i form av amming av de to mest vidunderlige bryter og brystvorter, som var en ren nytelse å få suge på, først den ene, så den andre. Derefter belønningen, hvor Lady Cherie til slutt viste nåde ved å gi meg en golden shower, rett i min munn mens hun samtidig utførte en facesitting. Jeg holdt på å drukne da min nese var dekket av hennes vidunderlige underdel, mens min munn ble fyllt opp av hennes varme deilige gyldne veske, men jeg tenkte at hvis jeg skulle omkomme nå, så ville det være den skjønneste form for død.

Vel, jeg overlevde og med et stort smil rundt min munn dro jeg så rett til operaen, og her kom så del to av min avstraffelse. De som satt ved mine sider, undret seg nok over hvorfor jeg ikke kunne sitte stille, ...i hele de tre timer som stykket varte 8)

Så skal jeg meget snart tilbake i den gudbenådede hexens skjønne vold, skjønt jeg ikke vet om de mange striper hun etterlot på min bakdel vil ha forsvunnet innen den tid, men så får det heller stå sin prøve.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: