cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 13:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: En fantastisk oplevelse hos Cherie i torsdags
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: En fantastisk oplevelse hos Cherie i torsdags
<am>
Ikke medlem

Sendt 08 Maj 2006 15:18
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg dukkede op torsdag lidt efter middag med hjertet helt oppe i halsen - heldigvis stod der IKKE "kommer straks" på døren - kysten var klar!

Cherie sætter sig sig på hug foran mig med sit spørgende udtryk... hvad kunne jeg tænke mig at prøve? øh, æh, tjoh - jeg vil i hvert fald bindes og have bind for øjnene, lidt åndedrætskontrol, klemmer og opbinding af pik og nosser. Efter lidt betænkningstid tilføjer jeg noget med en pisk - sådan lidt vekslen mellem kilden og lette slag (her var jeg virkelig ude hvor jeg ikke har været før).

Efter et hurtigt bad med mere kom jeg ind i Cheries hule hvor hun havde tændt stearinlysene. Blev bundet til kæderne med spredte ben og blindfold - fuldstændig spændt på hvad der skulle ske og totalt overladt til Cheries nåde...

Der blev bundet snore om min pik og mine nosser - Cherie kunne en leg som hedder "lange nosser" (der indgik et halvstort lod i legen) - blev skiftevis kildet og slået - klemmerne i mine brystvorter fik af og til lige et ekstra nøk.

Allerede godt ophidset blev mine hænder løsnet for at blive bundet bag nakken - og Cherie lagde mig ned på ryggen og satte sig på mig. Mens hun tog vejret fra mig i perioder begyndte hun at lege med min pik - efter mange gange at have kørt helt til grænsen for at forhindre min forløsning i sidste øjeblik fik jeg lov at komme.

Min tidsfornemmelse var på dette tidspunkt helt væk og jeg ved ikke om der gik 5 eller 20 minutter før jeg var tilbage på jorden, så højt svævede jeg (havde mine ben ikke været bundet ved jeg ikke hvor jeg var landet).

Alt i alt var det den vildeste oplevelse jeg nogensinde har haft - nu er spørgsmålet blot hvornår jeg har råd til et nyt besøg og om mine grænser så skal flyttes lidt længere igen....

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: