cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 08:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Det skal jeg nokkk Cherie" Vl 21.11.06 af "Larsjor
Indlæg: 17. dec 2007, 01:58 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Forfatter Indlæg: "Det skal jeg nokkk Cherie" Sendt til Vl 21.11.06 af "Larsjor "

larsjor
Bruger
Reged: 02/10/2006

"Det skal jeg nokkk Cherie"


En ellers dødsyg tirsdag .... tja havde arrangeret et møde så der var lidt fritid om eftermiddagen.
Jeg drøner sgu for Cherie. Jeg er noramlt til det blide hos Cherie, men idag skulle der ske noget andet. Lige da det sorte værelse var lavet, blev det vist frem med ordene det skulle du tage prøve en dag...... Den har ligesom "hængt" lige siden, idag skulle det så være. Jeg skal love for at Cherie er grundig med at pejle sig ind på hvad der tænder og hvad som ikke gør det. Føler lidt jeg er i 3. grads forhør, men hej alt sammen til min fordel så OK. Jeg får fortalt at jeg har prøvet lidt forskelligt og ikke er helt novice. Jeg betaler for den ½ time "pine", jeg vil udsættes for. Må jeg låne det lille hus .... Det forventer jeg, svarer Cherie og stilen er lagt FINT.
Jeg bader og tillader mig at sætte mig på hovedgæret på sengen .... det bliver kommenteret, spillet kører. Jeg får en hætte på som lukker for mund ( ikke helt selvfølgelig ) blænder og nedsætter hørelsen ( ikke så heldigt opdager jeg ). Bliver snurret en tur og ledt ind i rummet, blind døv og stum er alle indtryk KRAFTIGE. Bliver bundet stående OGSÅ lette berøringer ... niven og opbinding af de ædlere dele og når jeg skriver op så er det OP for en "snor" går fra maske til ..... min aller gladeste kropsdel, for ikke det skal "smerte" for meget er jeg nødt til at bukke hovedet.... underligt fedt og smertefyldt på en gang, min puls er nu langt over det røde felt og vejrtrækning helt ukontrolleret. Mine baller varmes kratigt dog kun lige til grænsen, hver gang min krop signalere "det er for meget" stoppes der. Jeg pirres helt vildt med negle og krop, ja føler at Cherie's krop er overalt på min FEDT. Ret hovedet op !!!! HVAD tænker jeg det kan jeg da ikke så ryger den sgu da AF. Men ingen kære mor "ret hovedet OP" længere længere..... Nu skal man nok være lidt maschokist ( håber det er rigtigt stavet ) for at følge med, det gør forrygende ondt og liderligt på en gang UHA hvor fedt og den med at jeg selv gør det ..... bliver betraget på afstand med kommandoen "hovedet op" det hele kører rundt og jeg er lidt bange for at falde ... naive fjols du er jo bundet til loftet "griner" lidt af mig selv !!! Mine baller varmes mere kroppen tirres snart negle snart nives der. Hænderne løsnes fra loftet og jeg tænker HVAD NU !!! sådan lidt bange og lidt lettet på en gang, igen underligt men liderligt. Sæt dig .... svært når kroppen er totalt passiv selv min hjerne er ikke med mere, men på forunderlig vis får jeg sat mig. Læg dig PUHA hele kroppen slapper af HA dumt for et grep i de ædlere dele og pirren der bare løfter mig op i skyerne starter. Visse meget ømfintlige punkter får et dask ...sol måne og stjerne tak skæbne GISP. Pludselig siger Cherie noget jeg ikke hører men de ædlere dele holdes i et jerngrep, uden jordens mulighed for at hører gentagelsen siger jeg hvaba !!! Husk masken lede instrument, kan intet hører Cherie forbærmer sig og siger højere nå skriver du så en anmeldelse.... gæt selv mit svar thihi det var ikke kækt eller noget bare meget hurtigt og jeg holder hvad jeg lover, at denne måske er med flere detaljer end jeg normalt ville gøre hmmm hvad såååå. Jerngrebet slappes og jeg får græsk til den store guldmedalje kombineret med svensk, og når så bliver for kæk et DASK.
Til sidst tigger jeg om lov til at komme og ved 4 gang er det lykkens gang, i lang tid efter ryster min krop og tilbudet om noget at drikke modtages med et ja tak VAND...... OK ikke så meget som i Vejle ( den er til Cherie ).
Så hvis du synes at det lyder godt det jeg har oplevet så ønsker jeg dig god fornøjelse, hvis ikke så ved du ikke hvad du går glip af :-)
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
-----------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team