|
Forfatter Indlæg: Alle gode gange 3
<ØmHøjreSten>
Ikke medlem
Sendt 15 April 2007 23:09
--------------------------------------------------------------------------------
Hej Cherie
Nu har jeg besøgt dig 3 gange inden for en måned. Nu skylder jeg da vist at skrive en lille hilsen til dig. Første gang var lige først i marts at jeg endelig tog mod til mig og kontaktede dig for en aftale. ( Jeg har aldrig før i mit liv været hos en glædespige)Allerede i telefonen blev jeg positiv overrasket da du spurgte om det skulle være blidt eller hårdt. Med en klump, så stor som en middelstor melon, i halsen fremstammede at det vidste jeg ikke. Trods melonen i halsen fik vi aftalt et tidspunkt.
Da jeg ankom var jeg squ ved at løbe min vej, men tog mig sammen og ringede på. Da du åbnede Cherie tænkte jeg: "Har jeg ret til at være sammen med denne fantastiske kvinde. Jeg følte at du sugede mig direkte ind i dine øjne. Du sagde kom indenfor og spurgte: Hvad kan du lide og hvad skal vi lave. Jeg tænkte indvendig. Siger denne gudeskønne kvinde til mig hvad vi skal lave. Jeg var nærmest lammet. Sæt dig ned på sengen og fortæl mig hvad du kunne tænke dig. Nu var jeg nærmest parat til at betale for at kunne stikke af, men Cherie fik mig med sin indsigt og modenhed til at åbne mig for hende.
Så nu er jeg efter 3. gang hos Cherie helt fortrolig med hende og kan kun sige.
Ud over sine lækre krop har du Cherie det der er allemest vigtigt. INDLEVELSESEVNE. Denne indlevelsesevne er så vigtig når man blotter så meget af sit inderste for et andet menneske.
Men som nævnt i starten har jeg været 3 gange hos Cherie og har prøvet:
Cherie som Domina. WOW
Blidt til Cherie fra mig WOW
Italiensk til mig fra Cherie WOW
WOW er ikke det en hund siger men hvad jeg kalder en kanon-oplevelse
Vi ses Cherie
|