cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 1. sep 2026, 04:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie i Herning" Vl. 07/06/2007 af skipperskraek
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Cherie i Herning" Sendt til Vl. 07/06/2007 af "skipperskraek"
skipperskraek
Medlem

Cherie i Herning

På denne varme dag, fandt jeg ud af at Cherie var i Herning. Jeg havde længe haft lyst til at møde denne spændende kvinde. Jeg havde læst en del om hende både her og på hendes hjemmeside.

Jeg ringede og bestilte tid og velankommen ca. 5 min. før tid blev jeg lukket ind af Cherie. Hun er faktisk mindst lige så køn som på hendes hjemmeside. Ikke meget snyd der....
Vi talte lidt om hvad jeg kunne tænke mig, og jeg forklarede at jeg kunne tænke mig en halv time af det hårde med et islæt af lidt blidt. Hun havde lidt svært ved at forstå hvad det egentligt var jeg ville have eller også var jeg ikke så god til at forklare det....

Men vi fandt ud af det. Og pludseligt sagde hun hårdt at nu ville hun se mig onanere foran hende...Og så kørte legen godt og hun er jo fræk og hun forstod at holde mig godt liderlig. Jeg var blandt andet i gynækologstolen hvor jeg fik lidt af hendes specialitet, Italiensk...Det er simpelthen bare godt. Derefter lagde hun sig i stolen og ville knephes...Det var rigtig godt...lige indtil at hun siger mellem stønnene "Nu må du ikke støde for hårdt op, jeg skal også kunne arbejde imorgen".....Wov det var et turn off.....kære Cherie det kan du sgu gøre bedre. Men jeg bevarede roen og lidt senere kom jeg i en dejlig orgasme. Og vi fik en rigtig god snak bagefter. Bl.a. om VL. Det var bare en skam at jeg havde ret travlt. Hun er fantastisk sød at snakke med, og bortset fra den lille bemærkning, så var det hele til min fulde tilfredshed. Kan klart anbefales.....Næste gang skal jeg have bedre tid....Måske når jeg kommer til KBH næste gang. Jasminvejs spankingrum er ikke noget at skrive om. Bortset fra gynækologstolen er det ikke meget bevendt.

Vi ses igen Cherie

Ohøj fra Skipperskraek.
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser!
-----------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: