cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 24. jun 2026, 08:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Anmeldelse af Gudinden Cherie" VL. 06.11.2002 af Dick
Site Admin
Site Admin

Forfatter Indlæg: "Anmeldelse af Gudinden Cherie" Sendt til VL. 06.11.2002 af "Dick"
Dick
medlem

Anmeldelse af Gudinden Cherie!
2002/11/06 16:38

Besøg hos Gudinden den 31.10.02.
Efter aftale troppede jeg op klokken 1500 men måtte lige vente på at Gudinden gjorde en rygsækturist "færdig"!
Men så siger jeg også - sikken en åbenbaring - der stod selve Gudinden i let antræk med det dejligste smil i øjne og på mund.
Jeg havde medbragt en spiseseddel med mine ønsker efter aftale. Det drejede sig om lidt dominans, urinsex og den værdigste af alle "Italiensk for begyndere"!
Og jeg skal love for Cherie ikke er begynder på nogle felter.
Det viste sig også jeg undervurderede hende i dominansrollen. Hun havde tidligere - fortalte hun bagefter - en fortid med SM lege.
Cherie spurgte mig i.f.m. opbinding af de ædlere dele om jeg ville have grøn, gul eller rød? Naivt sagde jeg rød - og så blev der strammet til så jeg stod lodret i vejret!
Så kom smilet og hun så så dejlig, smuk og uskyldig ud (men kære venner tag endelig ikke fejl); thi hun forstår til fulde at veksle mellem pain og pleasure, Derefter tog hun et redskab og bad mig stille og pænt om at bukke mig ned og tage fat i mine ankler. Av....et stort klask på min sarte manderøv fulgte og jeg mærkede en stærk smerte.
Gul - grøn skreg jeg - men der var ingen kære mor - et nyt fulgte og derefter blev hun blid igen.
Hold da kæft sådan en "lyskurv" har jeg aldrig været ude for?
Så blev jeg bundet til sengen og Gudinden satte sig veltilfreds og mageligt på mit ansigt og bad mig åbne munden.
Jeg drak lidt af hendes gyldne dråber og følte mig på vej til Nirvana!
Et par hårde lussinger fulgte (jeg havde jo selv bedt om dette). Derefter satte hun sig mellem mine ben og begyndte på det "Italienske"!
Hold da op jeg følte mig som i baronens seng - "Vågn op Jeppe" sagde jeg til mig selv - Det kan da ikke være rigtigt?
Så meget pleasure på en gang!
Men lige så pludselig skiftede farven igen på lyskurven og jeg mærkede hende negle fræse ned af mit bryst - efterladende tydelige røde mærker - av og igen av!
Facesitting med hvad deraf følger - prøv det - hun har den smukkeste røv og til- og afgange i bunden og du føler du ikke kan nå gulvet/bunden igen!
Jeg lå med bøjede ben - bunden - udstrakt - Gudinden Cherie sad mellem mine ben og kikkede mig direkte ind i øjnene medens hun fuldførte den - vel nok bedste orgasme - jeg har fået under et besøg hos en (gudskelov) på denne jord - smuk Gudinde.
Tak for det - Cherie!

PS.: Pas på næste gang du kører over for RØDT!

De bedste hilsener
Dick.

--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser
--------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: