cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 30. aug 2026, 20:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Det kan ikke siges for ofte.VL 31/07/2009 af bobodk
Site Admin
Site Admin

bobodk
Medlem

Reged: 02/03/2009

Det kan ikke siges for ofte... Hexen af guds nåde uhmm
#174234 - 31/07/2009 12:24

Efter en mere end fantastisk tur hos hexen for et par måneder siden (beklager den manglende anmeldelse), så pressede lysten til en tur i legehulen på igen.
Heldigvis bød dagen på et aflyst møde kl. 13.00 og det lykkedes at få fat i Hexen kort før 13.00 - lidt befippet var hun dog i telefonen, hun manglede den obligatoriske "krigsmaling" men var det mig ligemeget var jeg velkommen. Her kommer så lidt indblik i hvad mine to besøg hos Hexen har budt på.

Første besøg gik på temaet, eftersidning hos den strenge læreinde. Her startede hele seancen hårdt på inden det obligatoriske bad, jeg fik i den læst og påskrevet hvordan mit tøj skulle lægges sammen. Sådan en god ydmygelse på den fede måde. Efter badet blev jeg lukke ind i lege stuen, bemærk dette var mit første besøg i SM verdenen. Lænket, blinfolded gik oplevelsen ellers igang. Af gode grunde ved jeg ikke helt hvad der skete men det var godt, rigtig godt. Kom ned og ligge fladt på gulvet på et tidspunkt, afslutningen var en forrygende gang svensk, tangerende Italiensk.

Besøg no. 2:
Efter en varm velkomst, startede lege igen under afklædningen. Jeg blev losset ud i badet hvor den stod på en kold afvaskning.... OG FUCK Hexen har koldt vand i hanen... Men efter at være blevet overspullet ned til hypertermi grænsen, gik turen ind i legestuen igen. Denne gang fik jeg monteret luffer og bundet til kæderne. Pikken og nosserne blev bundet op og jeg fik halsbånd på. En snor blev nu trukket fra min bedste ven, nej ikke min hund, men vennen der altid er med mig, op til halsbåndet. Nu fik jeg beskeden om at spille pik ved at vippe hovedet. Hexen kan nogle ting med snore etc. tror hun har en fortid som sømand. Efter en tid med diverse pinsler, uden mærker, blev jeg lagt fladt ned på gulvet og fik jeg ellers både dansk, fransk og svensk/ Italiensk. INdrømmet kvitteringen var længe undervejs denne gang, men det skal nok ses i lyset af de kolde gys*S* Men kvitteringen kom og vi aflsuttede hele seancen med en rigtig dejlig hygge sludder.

Hexen er og bliver et af de varmeste mennesker jeg har mødt i denne branche. Ganske enestående og forstående.
Jeg vil blot konkludere at Hexen er en fantastisk gudinde som kan sit kram. Hun er nærværende, hård på den gode måde, forstående og dejligt at snakke med.

Tak for endnu en dejlig oplevelse, vi ses snart igen.
----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! ----

Lady Cherie

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: