cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 30. aug 2026, 14:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Et fantastisk besøg

Geografisk sted: Hvidovre
Hej Lady Cherie.

Indlægget er egentlig bare til dig. Jeg har lovet at skrive lidt mange gange, men ikke rigtig fået det gjort. :roll:

Sidst jeg besøgte dig var dagen, hvor facadeombygningen gik i gang. En smule frustreret var du, og det fik jeg at mærke.

Efter det obligatorsike bad gik turen ind i dit legeværelse. Det var ikke længe efter, at du havde fået bundet mig godt og grundigt, og strammet rigeligt til omkring de ædlere dele, at du begyndte at true med, at hente håndværkerne. Håndværkersex- ja, det mente du, var det jeg trængte til. Heldigvis blev det kun med dig i hovedrollen, som den, der fandt det baggerste hul. Hårdt, men godt. Den hidsige italienske afslutning var vildere end alle de andre gange. Jeg måtte til sidst bede dig om nåde, og lade mig komme, og eksplosionen udeblev ikke. Svimlende for øjnene og med ømme brystvorter forlod jeg træt en lidt hidsig, men alligevel bekymret gudinde. Håndværkerne var stadig i gang, og du spurgte, om du skulle aflede dem. Det var nu ikke nødvendigt. Hvem kan bekymre sig om den slags efter en sådan oplevelse. Tusind tak og på gensyn.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: